Durduk yere mesaj atıyorsa hoşlandığının kanıtı mı?

40 yaşında bekar adamla aynı iş yerinde mesajlaşıyoruz. "Yanındakilere mesajlaştığımızı gösterme, yanlış anlaşılır. Kimse kimseyle durduk yere mesajlaşmıyor" dedi. Bu benden hoşlandığının kanıtı mı? Değilse neden bana yazıp duruyor. Kahve içmek de istiyor. Arada nerdeyse 20 yaş var
Durduk yere mesaj atıyorsa hoşlandığının kanıtı mı?
Cevapla