Eşimin beni sevip sevmediğini anlamıyorum, çok saçma bir hal alıyor. Dayanamyorum ne yapmalıyım?

Herkese merhaba eşimle 3 yıldır beraberiz 5 aylık evliyiz 4 haftalık hamileyim eşim benden küçük ama anlayışlı ve olgundu evlenince ne oldu ben bilmiyorum ne istediğini bilmeyen sesini yükselterek küfür ederek el kaldırarak değişmeye başladı benimle birlikte ağlayan bana değerli hissettiren bir insan neden böyle değişebilir ki ben onu çok renci edici küçük görücü hareketlerde konuşmalarda bulunmam aksine savunmada olurum her zaman ben kaçtım benim düğünüm olmadı takım olmadı evim yok kaynanamlarda yaşıyorum sırf eşim için aileme sırt çevirip bütün hayallerimi çiğneyip ona geldim o istedi bunu zaten onun için fedakarlıklar yaptım o da yapmıştır eminim ama neden mutlu olmak yerine isteyerek yani sonuçta kaçtık seviyoruz birbirimizi mutlu olmak yerine mutsuzluğu seçiyor ben ağlıyorum karşımda gülüyor alay edyor düzelir diyorum olmuyor söylüyorum gelmeseydin yapmasaydin zorla mı evlendim ben senle gbi cümleler kuruyor bilmiyorum ne evlendigime ne eşimin yanında olduğuma nede hamileyim ilk çocuğum buna bile sevinemedim çok sinirlerim bozuk gerçekten bilmiyorum napmam gerekiyor boşanmak istiyorum galiba düzelmiyor daha beter oluyor her şey

Eşimin beni sevip sevmediğini anlamıyorum, çok saçma bir hal alıyor. Dayanamyorum ne yapmalıyım?
Cevapla