Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Yalnız uyanmak mı daha acı vericidir yoksa başkasıyla uyanmak mı?
Başkasıyla uyanıp eğer o başkası dediğin kişi senin canını acıtacaksa veya acıtıyorsa emin ol ki yalnız uyanmak daha şerefli daha onurludur ki zaten günümüzde bunu başarabilen insan yok Onun için yalnız kalmak daha şerefli diye düşünüyorum
Cevap
2Cevap
Yalnız uyanmak daha acı verici
birinin yanında uyanmak zorunda olmak
Sevmediğim birinin yanında uyanmak
Her gün tek uyanmak
Başkasıyla uyanmak nasip olmasın.
İkisi de acı verici değil
Ikiside degil
keske hic uyanmasam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?