Ben acı çekerek güçlenmek istemiyorum işin aslı.. Gücün acıdan doğmasını da kabullenmek istemiyorum. Neden güçlü, dinamik bir beden ve zihin için acı çekmek zorunda olsun ki insan. Çok tuhafım bu sabah.. 🤭
Hayat felsefemi beni anlatan iki siir evimin duvarini susler Atol behramoğlu nun siirin son dizesinde dedigi gibi hayat sunulmus bir armagandir insana Ve bu surecte sevincler gibi uzuntulerde vardir Ve ben bir anka kusu gibi hep küllerimden dogdum Kucuk yasta babami kaybettim Ardindan annem babamin vefati sonrasi kisa sureli bir evlilik yapti Sonra ayrildi O surecte vereme yakalandi ben ondan ayri kaldim Dede ve babaanne yaninda kardesimle kaldim 92 de memleketim olan erzincanda meydana gelen depremde enkazdan ciktim Iki kez farklı kanser hastalığı. ile mucadele ettim Hayatim hep acilarla gecti Abi oldum baba oldum Kardes oldum Ama umudu hiç eksik etmedim hayatimdan Iyilik beni hayata bağladı Ve bir sarki Ilkay akkayanın güneşin olsun gönlünde Bu benim mucizemin sarkisi Sonra 15 yaşında bir ınsana ilik vererek onu hayata yaşama bagladim bir genc kardesimize Kızılayın fahri kan bağışçısı olarak plaket almış bir insanim Afrikada suya hasret ınsanlar adına su kuyusu acmis bir insanim 42 yilin özeti Bir eksik var Ask Onun kapimi calmasini bekliyorum
Ben kısa bir görüş yazacağınızı zannediyordum. Bu yazdığınız belkide çoksüper görüş seçilmeye layık bir görüş teşekkür ederim.🧡 Bu hayatınız boyunca çok şey yaşmışsınız. Kendi yaşamımı sorguladım biran teşekkür ederim gerçekten🙏🏻🧡
Teşekkür ederim sagolun Atatürkçü sosyalist devrimci kimlige sahip bir insanim Deniz gezmiş son mektubunda Insanlar doğar yaşar büyür ve ölürler önemli olan çok yaşamak değil yaşadığı süre zarfı içinde ıyi ve güzel şeyler yapmaktır diyordu ya oyle