Sevdigjm kişiye bu mesaji yazip gondericem acil okur musunuz?

Biraz içimi dokmek istiyorum. Benim içimde ukte kaldın. Cunkü yarım kaldı her şey. Ben fazla duygusal ve hassas oldugum icin maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip baskalarinin fikirleri uzerine kendim gibi olamadım. Camdan beni gormek istemen bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen ve tanismak isteyen cok kişi oluyor ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Sende hoşsun, sempatiksin senide muhakkak begenenler oluyordur ama konu aslında begenilmenin otesinde gercekten sevilebilecegini dusundugun kisiyle bir seyler yasamak istekmemi yoksa oylesine yasamak istemekmi. Benim icin oylesine kişi olmadigin icin tüm korkularımı her seyi bir kenara birakip sana gelmek istedim.
Karsima cikmadan bir gece once ruyamda gormustum hem oda biraz etkiledi beni hemde benim icin yokus cikman, yolunu uzatip beni gormek istemen felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdin severse cok guzel sevebilecegini ve benimde seni guzel sevebilecegime inandirdin. En ilk gunlerden baskalarina uyarak hareket ettigim icin tam anlamiyla anlaşamadik. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik, ama taniyamadik. Yazdım
Sevdigjm kişiye bu mesaji yazip gondericem acil okur musunuz?
Cevapla