Mesajda size canım yazan sevgiliye tepeniz atıyor mu?

Birkaç yıllık ilişkimiz var nişanlıyız, kendisi bana düşkündür, sever, sarıp sarmalar. Çok mesajlaşmayı seven biri değilim, mesaj atıp sürekli arayan darlayan biri hiç değilim. Sevdiğim adam genelde kendisi yazar, bazen ben, o arar gün içinde 2 kez filan. Benim yazışmada takıldığım tek konu ve karşı olduğum şey bir insan neden sürekli balım, bitanem aşkım yazdığı zaman sonrasında 2-3 gün üst üste tüm kelimeleri tam yazıp o kelimelerin başına canım yazar. O canım kelimesini ya da aşkım bitanem demek neden zor geliyor, atıyorum canım nasılsın günün nasıl geçiyor. Tamam canm. gibi gibi. Yahu bende sinirlenip iyi sen diyorum, sıradan biri ile konuşurgibi konuşuyorum etkiye tepki misali. Siz ne düşünüyorsunuz

Güncellemeler
11 ay
canım yazan sevgili sorunsalı.
Güncellemeler
11 ay
arkadaşlar canımı kısaltarak yazıyor kendisi c n m olarak.
Mesajda size canım yazan sevgiliye tepeniz atıyor mu?
Cevapla