Dikkatimi çekti. 35 in üstündeki erkekler 18-19' Luk kızlara yürüyor. 24ün altındaki erkeklerde 30-35' üstündeki kadınlara yürüyor. Artık depar atıyorlar. Nedir abi bu?
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
Sizde yaşınızla ters orantılı olanlara mı yürüyorsunuz?
Bir kaç yakın tanıdıktan öyle bir bilgi geldi ama tabi münafık, müşrik, kafir tarifeleri de var. En meşhur olanı ateş seni çağırıyor tarifesiymiş şeytancell in.
Bilemem artık paket içeriklerinde fazladan ekstra kızartma var. Yani şuralarım şuralarım yeterince kızarmadı dersen ek ücret ödemeden oraları da kızarttırabiliyorsun.
Çılgın müminler paketi var mesela sınırsız mustafa ceceli konseri var babanın kızı olma hakkı tanıyorlar sana. İnstagramına da cecelist ve KÛN FE YEKUN yazma hakkı tanıyorlar.
Vay be sayın hemşehrim ekleyin efendim beni. Kan çekiyor ya biliyordum bir Malatyalı bulabileceğimi 😂😂 bu zafer bizim bu zafer sizin bu zafer hepimizin 😂😂 as bayrakları 🇹🇷 🇹🇷
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
35 üzeri erkek yeni yeni çekici olmuş oluyor, hâliyle genç kadınlara erişim sağlama potansiyelini kullanıyor.
Çünkü genç kızlar olgun erkekleri
Genç erkekler de olgun kadınları severler genelde
aslinda her yas her yaşa yuruyor da siz tespit yaptiginiz icin genellemissiniz. yoksa yas farketmiyor yuruyenler icin :))
Öyle ama bu platformda 30 un üstündekiler çıtır, 18-20 liklerde olgun avında.
avlayan olmadi da avlamaya calisan cok oldu 🤣
sizin yas ikisinin arasinda kaliyor size kac yas yuruyor o da onemli :)
Bana kimse yürümüyor pek. Azcuk çirkin ve inatciyim.
guzellik gorecelidir ve inatcilar hosuma gider 🤣
Yorulmayan bir çenem vardir.
dinlemeyi severiz :))
Ben de evde yatıyorum. Kendime bile yürüyecek ne sabrım ne de halim var.
Off ruhun çökmüş senin
Ben yaşayan cenazeyim ya. Gömmeleri için zamanını bekliyorum işte
Gömünce haber et helva kavurayim.
Gömülürsem nasıl haber edeyim kurban olduğum 😂😂
Yıkanırken at
Ahiretcell e geçer ödemeli ararım ne yapayım artık
Çok yazmasın sonra
Mümin tarifesine geçerim indirim var diyorlar
İndirimler varsa ben de geleyim. Bu ekonomide indirim olmuyor.
Bir kaç yakın tanıdıktan öyle bir bilgi geldi ama tabi münafık, müşrik, kafir tarifeleri de var. En meşhur olanı ateş seni çağırıyor tarifesiymiş şeytancell in.
Nduddh😂😂😂
Ama aldığım duyumlara göre şeytancell vip üyelik istiyormuş. Yani herkese açık değilmiş.
Vip üyelik istemiyorum. Kıyıda köşede olsun yeterli. Maksat fazla masraf yapmamak.
Bilemem artık paket içeriklerinde fazladan ekstra kızartma var. Yani şuralarım şuralarım yeterince kızarmadı dersen ek ücret ödemeden oraları da kızarttırabiliyorsun.
Yine ben seytacell i istemiyorum.
Dünyam zaten yanık bu muhabbetin sonunda da ahireti yakacam gibi geliyor ama hadi hayırlısı
Jdhfhdb. Dikkat ederim.
Dikkat edelim
Çılgın müminler paketi var mesela sınırsız mustafa ceceli konseri var babanın kızı olma hakkı tanıyorlar sana. İnstagramına da cecelist ve KÛN FE YEKUN yazma hakkı tanıyorlar.
Dbfcgd sen nerelisin
Malatyalıyım efendim
Komsummm
Sivas mı Elazığ mı Adıyaman mı yoksa Kahramanmaraş mı
3 numara
Adıyaman mı 😂 bu arada nemrut dağı bizim teşekkürler 😂😂
Nasıl sizin oluyormus bakim
Valla bizi öyle kandırıyorlar
Bizim lo
Kavgalı olmadığımız şehir yok 😂😂
Aslen oraliyim.
Malatyalı mı?
Güncel ama cevap vermedin
Soru?
Malatyalı mısın?
Hayır ,3 numara demiştim ya
Aslen oralıyım derken şu an Adıyamanda değilsin öyle mi
Adıyaman liyim ama iki dedemde malatyali.
Tamam işte aslen oralıyım dedin bende Malatyalı mı dedim yok dedin 😂😂 neden beni buga sokuyorsun. Fatal error verdirdin bana 😂😂
Jfhfh
Vay be sayın hemşehrim ekleyin efendim beni. Kan çekiyor ya biliyordum bir Malatyalı bulabileceğimi 😂😂 bu zafer bizim bu zafer sizin bu zafer hepimizin 😂😂 as bayrakları 🇹🇷 🇹🇷
Ama ekleyemem
Hayda o neden şimdi korkma be insan yemiyorum vejetaryenim ben insan vejetaryeni
Çok ekli var kimseye yavşamıyorum korkma 😂😂 sohbet edecek insan lazım bana gönül defterini kaldırıp atalı çok oldu.
Kimseye yürümediğim için durum tespiti de yapamıyorum.
Ders : matematik
konu : Ters orantı
Kimya ve fizik de ekleyemiyoruz mu?
Kimyası zayıftır bu milletin , en sevdiği ders ise fizikli beden eğitimidir.. olur yani
O zaman düz matematik gidelim.
Olur hanımefendi , ordan yürüyoruz
Bu düzen hep böyleydi
Kısmet hangisine çıkarsa
bende sana yürüsem :D
Ben +32likler yuriyorum
o zaman güle güle
Bu by
zevk meselesi
25 35 arası iyidir
bazan belki