Sizce amaci ne? niye birakmiyor beni? neden uzak durmuyor?

Merhabalar. Bir cocuk var. konusuyoruz. Ama arkadas degiliz sevgilide degiliz. Is arkadasimdi kendisi. Boyle capkin biri. Cok kizla konusuyorum diyor bana. Bende o zaman biz konusmayalim diyorum. Bende onlardan biriyim senin icin diyorum. Ama ben oyle biri degilim o yuzden yazma uzak dur diyorum benden. Mesela cok dir dir ediyorum biseyler istiyor dogru degil istemiyorum yanlis dir diyorum hep hayir diyorum. Yani istediklerini yapmiyorum. Yinede uzak durmuyor benden. Bunun sonu yok diyorum ama hic takmiyor beni kullanamiyorda. Ailesi babasi ben cok sever. Engellesem baska numaradan arar. Ama surekli yazmiyor iste bir iki gun yaziyor sonra 2 hafta sonra tekrar yaziyor. Ben onun beni sevmedigini biliyorum uzakta durmak istiyorum kendisinexe soyledim ama yok durmuyor. Babasi sen cok iyi kizsin akillisin keske her kes senin gibi olsa diyor bana. Hep arar sorar. Ama oglu oyle degil. Ve kendimi degersiz hissediyorum. Durduk yerde engeller sonra engeli kaldirir yazar arar. Engelliyorum kac defada soyledim konusmayalim ama yok birakmiyor yakami? Sorum erkeklere bir erkek neden boyle yapar. Boyle yapisgan biride degilim hep kendisi arar.. neden boyle yapiyor anlamiyorum
Sizce amaci ne? niye birakmiyor beni? neden uzak durmuyor?
Cevapla