Gerçekten neyin peşinde ben bunları neden yaşıyorum neden asıl o beni salmıyor?

Arkadaşlığım bitti eski yakın arkadaşımla. kavga esnasında beni kıracak bir sürü cümle söyledi ve tepki verince susturup engelledi,6 ay sonra 3. kişinin gözü önünde bilerek beni küçük düşürdü (mide bulandırıyorsun bana ulaşmaya çalışma falan dedi) her şeye rağmen onunla konuşmak istedim diye, halbuki konuşacağım konu bile bu değildi tam... 2 sene sonra okulda karşılaştık o kaldırmadığı engeli kaldırdı, bana hesap sordu ne işin var burada diye mesaj attı cevap vermedim, aradı açmadım. kendi kendine kaldırdığı bu engeli aylar sonra kendi kendine tekrar koyup 2 3 gün sonra geri kaldırdı tekrar. geçen hafta okulla ilgili bi panel için kendisine tek cümlelik mesaj atmam gerekti çünkü insanlar onun yanındayken onun adını vererek ona mesaj atmam gerektiğini organizatörün o olduğunu söyledi bana. mesaj attım adımı yazarsın diye. yine engelledi bunun üstüne. panele katılacaklar için whatsapp grubu kurulmuş 3 gün önce ve beni grubada almamış

Gerçekten neyin peşinde ben bunları neden yaşıyorum neden asıl o beni salmıyor?
Cevapla