2. kadın olmanın acısı nasıl geçicek ben terk ettim ama çok kötü hissediyorum?

2 yıldır gel gitli bir ilişkimiz var. Evli. Bana asla kötü davrandı diyemem kullandı da diyemem ama sonuçta günün sonunda karısına döndü. Sevmese de karısıyla beraber hayatını paylaşıyor o onun erkeği. Benimmiş gibi kendimi kandırmayı bıraktım. Çok üzgünüm onu defalarca terk ettim geri döndüm eminim şu an aynısı olacak sanıyor ama geri dönmeyi düşünmüyorum. Bu histen nasıl kurtulacam?

2. kadın olmanın acısı nasıl geçicek ben terk ettim ama çok kötü hissediyorum?
Cevapla