2. kez terkedildim ve hayal kırıklığı yaşıyorum. içimdeki acının geçmesi için neler yapabilirim ve ondan çıkar mı?

sevgiliyken ilişkiden korkup seni üzmek istemiyorum kalırsam daha çok üzülecen gibi bahnelerle gitti. 3 ay sonra geri geldi ve ben unutmustum ama tekrar affettim ve 1 hafta sonra aynısını yapıp yine gitti. ben iyiydim ama her şey başa sardı. oh iyi olmuş falan demeden tavsiyelerinizi bekliyorum ve gün gelir de ne kaybettiğini anlar mı?

2. kez terkedildim ve hayal kırıklığı yaşıyorum. içimdeki acının geçmesi için neler yapabilirim ve ondan çıkar mı?
Cevapla