Evettt yeni bir soruyla daha karşınızdayım.
Bir kızla sosyal medyadan tanıştınız onu beğendiğiniz ve ilişki yaşamak istiyorsunuz. Sevdiniz veya hoşlandınız nasıl davranırsınız onunla ne tarzda konuşurdunuz?
Cevapları alalım bakalım
Evettt yeni bir soruyla daha karşınızdayım.
Bir kızla sosyal medyadan tanıştınız onu beğendiğiniz ve ilişki yaşamak istiyorsunuz. Sevdiniz veya hoşlandınız nasıl davranırsınız onunla ne tarzda konuşurdunuz?
Cevapları alalım bakalım
Cevremde ise o kişi ile buluşabiliriz belki ama çevremde değilse zor.
Öncelikle sorularına güzel anlamlı dikkat çeken bir görüş yazmalısın ki senin fikirlerini merak etsin her zaman seninle konuşmak istesin.
Hem bu kişi çevrende mi yoksa başka ülke de mi
Çevremde ve buluştuk sadece demek istediğim. Hoşlanan bir erkek bir kızla mesajda nasıl konuşur nasıl ondan hoşlandığını hissettirir..
Ya bunu açık açık olarak söylen ya da onun dikkatini çekmeye çalışacan yani özel günlerde ona mesaj Atacan doğum günüsünü kutlayacan, cevrendeyse o kişi de size müsait olduğu zaman sizinle buluşalım deycen. Onu tanıyarak hobilerini öğrenerek konuşabilin onunla. Onunla daha çok zaman geçirerek onu onemsersin.
Cevap
5Cevap
Direk söylerim ben seni seviyorum diye.
Ben dobra biri olarak açıkca söylerdim korkutmadan kızdırmadan ifade ederdim
Birşeyle yemeye içmeye davet ederim genelde.
Sonrası geliyor malum.
belli etmekle uğraşmam direkt söylerim
Tanışalı 1 hafta olsada mı
Direkt olarak açılırım.
Aradan zaman geçmesini beklemez miydiniz
Elbette biraz tanıdıktan sonra açılırım demek istedim.
Takip etmeyen yazabilse gösterirdim 😅
Direkt açılsan da olacaksa zaten olur der
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?