Sevgilim ya eskisi kadar sevmiyorsam diyip zamana bırakalım dedi bundan ne çıkaracağım?

1,5 yıllık bir ilişkimiz vardı her şey aşırı güzeldi ta ki gecen ay agır bir tartışma yaşayana kdar. ben tartışmada bunu baya kısıtladım ve kötü sözler söyledim sonra ayrıldı benden, 1 hafta sonra yüz yüze buluşup bunu konuştuk ve tekrar olmayı istedi bunun için zorlamadım kendisi istedi. 1 ay daha devam ettik ama eskisi gibi değildik. (. bu arada ilişkimiz uzak mesafe ilişkisiydi ve bu sene üniversiteye yeni başlamıştı) neyse gecen hafta yine tartıştık cünkü çalıştıgı yerde 1 çocukla arkadaştı ve gün içi sohbet ettiklerini biliyordum. artık bundan rahatsız olduğumu tekrar dile getirdim ve bana seni üzdüğümün farkındayım bunları yaparken vicdan azabı çekmediğim mi sanıyorsun falan dedi. sevgilimin en cok dogruluguna aşıktım çünkü asla yalan söylemezdi ve o anda yalan söylediğini düşünmüyorum sadece arkadas olarak konusuyorum dedi. neyse konu büyüdü bana ya eskisi kadar sevmiyorsam ya sana çok alıştığımdan bırakamıyorsam dedi, bu mesajdan sonra direk veda ettim ve bana hayır seni hala seviyorum senden iyisini bulamayacagımı da biliyorum sadece kafam cok karışık biraz zamana bıraksak olur mu dedi bende tamam dedim. şu an kafam cok karısık bana yaptıkları aklıma geldi ve bende artık kendimi kasmıyorum ve farklı kızlarla tanıstım ve takipleştim ara vermemize ragmen hemen bana o kızlar kim diye sordu sevmese umursamaz bence. bilmiyorum kafam cok karışık umarım bu ara ikimize de iyi gelir sizin de görülerinizi okumak isterim.

Sevgilim ya eskisi kadar sevmiyorsam diyip zamana bırakalım dedi bundan ne çıkaracağım?
Cevapla