Sevgilisi olduğunu bildiğim halde karşı koyamadım, nasıl davranmalıyım?

Arkadaşımın evinde kalıyorum şu an. Ev arkadaşının da bir arkadaşı evdeydi. Çocuğun sevgilisi var hakkında muhabbet falan ettik beraber samimiyet kurduk biraz da. Herkes yattı biz mutfağa geçtik uykumuz yok diye. Kahve yapıyordum elime kaynar su döküldü yanıma geldi bakmak için. Gerçekten çok anlık bi çekim oluştu öpüştük. Yani yatmadık ama biraz seviştik. Senin sevgilin var dedim galiba artık yok dedi güldü. Bunu derken eli hâlâ kalçamdaydı elini itip odama geldim. Gerçekten karşı koyamadım onan çok kötü hissediyorum kendimi. Sabah uyanınca napıcaz bilmiyorum. Nasıl davranmalıyım?

Sevgilisi olduğunu bildiğim halde karşı koyamadım, nasıl davranmalıyım?
Cevapla