Biraz kendime dönmeli, kendimle kalmalıyım diyen sevgiliye nasıl davranırdınız?

Şu an hayatını yoluna sokmaya çalışıyor. Çok mutsuz, yorgun, stresli kısacası tükenmiş durumda. Hep yanında olmaya çalıştım ama geçen gün stresini bana boşalttı resmen ve sesini yükseltti. Kendisi de çok üzüldü hiç yapmayacağım bi şey yapıp sana bağırdım şu an sana da iyi gelmiyorum bi süre kendimle kalayım dedi. Bu kararına saygı duyuyorum ama yanında olmayıp destek olmamayı da doğru bulmuyorum. Ne yapmalıyım?
Biraz kendime dönmeli, kendimle kalmalıyım diyen sevgiliye nasıl davranırdınız?
Cevapla