Bana herkes çok güzelsin diyor ama kimse sevmiyor neden olabilir?

Yani bi magazaya gidiyorum ya da yeni insanlarla tanisiyorum konu arasinda cok guzelsin diyorlar ya da cok guzel oldugunun farkinda misin falan filan diye gelip konu aciyolar. inanmiyorum cunku seven hicbir erkek yok nedenn 😠😑 ( amacim burdan birinin yazmasi degil ona gore yorum yapar misiniz)
Bana herkes çok güzelsin diyor ama kimse sevmiyor neden olabilir?
Cevapla