Herkes güzel olduğumu söylüyor ama kimse beni sevmiyor, neden?

Herkes çok güzel bir kız olduğumu söylüyor yolda durdurup bunu söyleyen kadınlar bile oldu bir ortama girince dönüp bakan insanlar da oluyor ama kimse benden hoşlandığını söylemiyor 23 yaşımdayım daha 1 tane sevgilim olmuştu o da hoşlandığını söyleyen ilk ve tek kişiydi statüsü de tipi de vasattı sebebi ne olabilir üzülüyorum ne canım insanların sevenleri var benim yok
Herkes güzel olduğumu söylüyor ama kimse beni sevmiyor, neden?
Cevapla