İnsanlar çok güzelsin deyip duruyor ama sevdiğim kimse beni sevmiyor kafayı yicem?

Güzel bi kıza mutlaka teklif gelmez mi ya da bu yaşında kadar kimse hoşlanmaz mı ya? Erkeklerle zaten muhabbetim yok. Ama yeni tanıştığım bi kız gözlerm çok güzel diyo çillerin öyle işte kaşların şöyle falan. Ama ben sormuyorum bakın gerçekten anlam veremiyorum güzel değilsek güzel değilsin diyin neden insanlarla oynuyolar
İnsanlar çok güzelsin deyip duruyor ama sevdiğim kimse beni sevmiyor kafayı yicem?
Cevapla