21 yaşındayım erkek arkadaşım var ama lise dönemlerindeki 16 17 yaşımdaki gibi çok sevemiyorum, mutlu olamıyorum?

Kalbim çarpmıyor yani. Bu yaştan kaynaklı mı hislerin zayıflığından mı?

21 yaşındayım erkek arkadaşım var ama lise dönemlerindeki 16 17 yaşımdaki gibi çok sevemiyorum, mutlu olamıyorum?
Cevapla