Bir erkek ilişkinin başından çok ilgili olup sonraki zamanlarda neden uzaklaşır.
anlamıyorum sebebi nedir?
Bir erkek ilişkinin başından çok ilgili olup sonraki zamanlarda neden uzaklaşır.
anlamıyorum sebebi nedir?
Bu hatayı genel olarak ben de yapıyordum. Erkekler uğraştıran kadınları daha cazip bulur. Kızlar bile tamamen kaossuz ve dramsız ilişki de sıkılırken, eril enerjisi yüksek bir erkeği uğraştırmamak ilişkideki tutkusunu kaybetmesine neden oluyor. Ilişki konusunda bir şeyi tecrübe ettiysem, o da "ilgili, cilveli, komik ve güçlü ol. Çok fazla dram yaratma ve acılarını yansıtma. Her dediğini yapma ama bazı dediklerini yaparak da onun hayatına iz bırak. Küçük de olsa fedakarlıklar yapmasını iste çünkü insan emek verdiği kişiyi/şeyi daha zor unutur." Olurdu.
kısa süre içinde olduysa
bazen dışardan görüp hoşlandığımız şey biraz yüzgöz olunca kurtarmıyo. senden baymış olabilir bu yüzden.
ne istediğini bilmeyen biri de olabilir muhattabın bu da bi seçenek.
uzun zamandır tanışıyorsanız daa sıkılmıştır her zaman iki kişiden biri sıkılır.
Cevap
5Cevap
Çünkü artık kadin ceptedir. Yapmacik davranarak kadini etkiler ve cepte hissettiği anda yüzündeki maskeyi çıkarıp gerçek yüzünü gösterir.
1 haftadır konuşmuyoruz sürekli ayrılıp barışıyoruz yani ona göre aklınca ne senle ne sensiz demek istiyor. hep gitgelleri var cepten çıkmam için ne yapmam gerekiyor
Ayrıl barış iliski yalama olur. Ne sevgi ne saygı nede tutku kalmaz. Kalan tek sey aliskanliktir. Olmuyor iste bosuna zorlamaya gerek yok. Kendinizi uzmek icin caba harcıyorsunuz. Ayrılın ve hayatınıza bakin. Muhtemelen o kisi narsist birisi. Sana duygusu yok sadece alışkanlık ve yalniz kalmamak. Bu şekilde de kendini unutturmuyor ve sizin duygularinizi kullaniyor. Yani boşa zaman kaybı
umduğunu bulamamışdır onadan. beklentilerini karşılayamamışdır.
Ben hiç öyle değilim ilgim hep aynı ne çok ilgili olurum ne az orta şekilde yeter ilgi göremiyorsam karşıdan ilgisizliği yaşatırım ben de ona
Valla bende bu dertten muzdaribim eskiden sürekli arardı. Arkadaşlarının yanında yazardı. Şimdi eve gecmeden yazmıyor gerçekten erkek arkadaslarıyla bulusmasına rağmen. Ama ben üzülmüyorum kendisine de vakit ayırması lazım arasa sorsa daha iyi tabi
Genelde istediğini aldıktan sonra böyle yapıyorlar
cepte görür
Cept görür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?