Sevgilim pasaklı bir erkek olduğu için ayrıldım, doğru bir karar mı vermişim?

Kişisel temizlik hiç yoktu.
Kıyafetleri temiz değildi.
Evi desen leş gibi yemiş içmiş her yer kirli ve çok kötü kokuyordu
Tutulur yanı yoktu.
Ben de yüzüne karşı artık bu pisliğe tahammülüm kalmadı diyerek ayrıldım.
Bu doğru bir karar mı?
Sevgilim pasaklı bir erkek olduğu için ayrıldım, doğru bir karar mı vermişim?
Cevapla