Sevgilim doğum günümü kutlamadı ufak bir pasta bir kek bile almadı hediye almadı sadece mesajla kutladı normal mi?

Bence beni sevmiyor nasıl olabilir bu birde hep günler öncesinden bahsetmiştim maddi durumu da iyi siz olsanız napardınız ayrılsam mı?

Sevgilim doğum günümü kutlamadı ufak bir pasta bir kek bile almadı hediye almadı sadece mesajla kutladı normal mi?
Cevapla