Çok teşekkür ederim @elifkaymaazz @KizlarSoruyor
Flört ettiğiniz kişi ilk buluşmada ne yaparsa ikinci buluşma olmaz?
Çok teşekkür ederim @elifkaymaazz @KizlarSoruyor

Sanırım kendini beğenmiş bir tavır takılması, aynı zamanda devamlı olarak engelimle ilgili sorular sorması olurdu
#GeceMuhafızı
27 Kasım, , 2022 Pazar Saat 11.59
Öyle zaman geçirmek için konuştuysam daha sonra olay böyle buluşmalara kadar geldiyse bir kere güzelce yeriz içeriz biter bir şey hissetmiyorsam biter yani.
Hesabı kitler misin. 😂
Karşıma değil de yanıma oturmuştu. Karşı karşıya sevmiyormuymuş. Yanıma da yayıldı. Kolları açtı
Koluma elime dokunmaya çalışmalar. Yüzüğe bakacam diye elime dokunmaya çalışmalar
Kendini övmeler. Evim var. Kaç milyonluk ev demeler...
Çok güzelsi deyip durmalar
Öyle itici geldi ki. Ordan bir an önce çıkmanın yollarını aradım
Gerçekten oda çok iğrenç ya hiç sevmem
Aynen bir daha görüşmedim kendisiyle.
İyi yapmışsın böyle kişiler yüzünden bizde zor durumda kalıyoruz
Zaten erkeklere güvenim yok. Sonunda bunu öğrettiler
Yo ya öyle deme herkes aynı değil mesela ben öyle yapmazdım
Öyle insanlarla karşılaşıyoruz ki biz
Ya seni anlıyorum tabii ki ama her insan aynı değil mesela Benim de tanıdığım kızlar var ama şimdi ben tutup da siz kadınlar hepiniz aynısınız demiyorum yani bir kişinin yapmış olduğu şeyi bütün erkeklere mal etmek doğru değil, mesela aldatıldım da sevgilim eş cinselde çıktı yani o zaman bütün kızlar eşcinsel mi
Değil ama hee karşılaştıgın neredeyse aynı olunca. O dediklerin nadir. Denk gelmek mesele
Haklısın tabii ki sana da veriyorum, Ben mesela ben şu anda duygusal olarak yalnızlık çekiyorum hani böyle konuşabileceğim sohbet edebileceğim bir kız olsaydı emin ol bu dediklerini yapmazdım bazı insanlar işte kıymeti bilmiyor ne diyeceksin
Evet.. karşıdakinin duygularını düşünmüyolar. Herkes çıkar peşinde
@GeceMuhafızı sen/biz niye zor durumda kalıyoruz kadınlara muhtaçmışız veya ezikmişiz gibi konuşmayın artık ak
Niye kadınlara muhtaç değil miyiz evimizde yemeğimizi annemiz yapmıyor mu çamaşırımız annemiz yıkamıyor mu evlendiğimiz zaman eşimiz yanımızda olmuyor mu ya da kadınlar erkeklere muhtaç değil mi asıl siz bu kafadan vazgeçin Allah kadını da erkeğiyle birbirini tamamlaması için yaratmış
Benim bahsettiğim bu mu sence?
Kardeşim benim yorumumu niye salça alıyorsun sana bir şey diyen oldu mu Allah Allah sana ne bu benim görüşüm katılmak zorunda değilsin Ben de senin görüşüne katılmak zorunda değilim
Standart Amca profili
hemen cinsellik konularına girip fiziksel temasta bulunursa, egoist biriyse, sürekli ama sürekli kendini anlatıyorsa, saygısızlık yaptıysa ikinci buluşma olmaz
Yani tabii ki aslında bir insanın bunları yapmaması gerekiyor hele mesela İlk buluşmada cinsellik konuları konuşmak bence tamamıyla yanlış zaten bence şöyle bir şey var Bir kız bir erkekten etkileniyorsa ve seviyorsa yani belli bir zaman sonra ister istemez kız istedikten sonra cinsel mevzular araya girebilir
Sürekli kendini överse😕 böyle insanlara tahammül edemiyorum.
Kesinlikle ben de tahammül edemiyorum
Cevap
11Cevap
Gizli saklı konuşmayı bilmeyip tüm özelimizi yüksek sesiyle diğer insanlara duyurması. İnsan özelini biraz daha hafif tonla konuşur anlaşır o ne ya. Bir kere restorant’ta buluştuğum oğlana karnımın ağrıdığını söyledim o da bağırarak “aaa regl falan mı oldun sen ya” diyerek beni utançtan yerin dibine soktu. Yandaki masa direk bize baktı.
Gerçekten çok büyük bir terbiyesizmiş ya Allah'ım böyle erkeklerle niye dünyada yaşıyorum ki
Aslında çoğu öyle 😂 daha gizli konuşabilenini hiç bulamadım. Bir keresinde kalabalık bir ortamda özel bir konu hakkında konuşmak istiyordum ve mesaj olarak iletişim kurmaya çalıştım. O ne yaptı dersin? Mesajı açık açık okudu herkesin içinde.
Aslında çoğu öyle diyorsun ama ben öyle değilim yani ya insanlar terbiyesizliği rahatlık sandığı için böyle oluyor
İşte tek tük normal var senin gibi etrafta 🤣 👍🏻
İşte bizim gibi insanların da kıymeti bilinmiyor
Sizin kıymetinizi bilmeyenler utansın ya
Ya aslında sadece engelli olduğum için bazı şeylerden uzak kalıyorum asosyal olduğum için değil şartlardan kaynaklı
Anladım. Allah yardımcın olsun
Yok engelli olmaktan yani asla şikayetçi değil Kendi işimi kendim yapabiliyorum ağır bir engelim yok ama hayatın getirmiş olduğu şartlar ve zorluklar da yok değil
Saçma saçma hareketler yaparsa, benimle ilgilenmek yerine etrafla veya telefonuyla ilgilenirse, beni küçümseyici şeyler söylerse o kişiyle tekrardan buluşmak istemem
Aynen öyle katılıyorum
Uggfff ben flörtten ve buluşmaktan dolu dizgin nefret ediyorum nefffreeeeett!
Aaa sen 😂😂😂😂
Farklı yaklaşırsa, huzursuz rahatsız hissedersem
Eli kolu durmazsa..
Güvende hissetmem gerek
Haklısın yorumun için teşekkürler
Direk yakınlaşmaya çalışırsa ve giyimine temizliğine dikkat etmezse
Haklısın
Geliyorsan gel sende varya aşkda mesafe yoktu birde inat uğruna yapılan kötü karekterlik
Anlamadım kardeşim ne demek istedin ya 😂
😬🤐😂
😂😂
Kafa yapımız uyuşmazsa, erkek fatma, şımarık, anlayışsız, narsist, karakter yoksunu, yalancı, içten pazarlıklı, çıkarcı, her düşünceme muhalif olanlar baştan kaybeder.
yanımıza bı kedı gelırse
ay git pis sey demesı yeterlı
Dokunmaya kalması, eski ilişkilerinden bahsetmesi, maddiyatından bahsetmesi, ona izin vermem buna karışırım vs demesi
Yani tabii ki aslında ilk izlenim çok önemlidir hani iş başvurularında da öyledir ya ilk izlenim nasıl olursa sonraki de öyle olur haklısın
Flirt etmem böyle saçma başlıkta ne idiğü belirsiz ilişkim olmaz. Ya sevgili olur ya da olmaz
Abartılı makyajla geldiklerinde soğuyorum şahsen
Laubaliliğe hiç katlanamam
Sanırım kimse yapamaz
Laubali cıvık konuşmalar
Teşekkür ederim
Aşırı boş yapıp gevezelik yaparsa soğurum
Anladım zaten geveze insanı tahammül edilmez
Ego konuşma şekli telefonla uğraşması
Bence de katılıyorum sana
İlgisi gözü üzerimde olmazsa
Yediği içtiğini ödemezse olmaz o iş beleşci sevmem
Eski sevgilisinden bahsediyorsa kalkar giderim
Yanımda başka biri ile kavga ederse.
Kaba davranırsa
Kesinlikle kimse buna tahammül edemez
Bilmem dusunmedim
Farkındayım düşündürücü bir soru sormuşum 😂
Diyorum ki düşünmemişsin ya şimdi düşünürsün herhalde
O zaman bu avanax yerde ne işin var
Ego.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?