Selam arkadaşlar. Yaklaşık bir hafta önce sevgilim benden ayrıldı. Sebep: bana çok az zaman ayırabiliyordu, zamanı olduğunda arkadaşlarına söz veriyordu geleceğine ve onlara zaman ayırıyordu. Ben her gün onunla buluşmak istediğim için gün sayıyordum.. onun iki tane işi vardı, bir işi bittiğinde diğer işe gidiyordu. Çok çok çok az zamanı vardı.. hem arkadaşlarını hemde beni çok az görebiliyordu. Bu arada aynı şehirde yaşamıyoruz.. 40 kilometre mesafe var aramızda. O yüzden arkadaşlarına zaman ayırdığına artık bir şey demedim, ama beni yine de çok rahatsız etti bu durum çünkü ne mesaj atıyordu nede arıyordu. Telefona çok bakan biri değil ama bence bir mesaj atmak çok zaman almaz…. En sonda ayrılmak istediğini söyledi, babasının iş yerinde çalışıyordu kendisi ve bana geldiğinde hep işi yarım bırakıp geliyordu. Artık babası rahatsız olmuştu bu durumdan ve onun ayrılmasını istedi benden. Zaten zaman ayıramıyordu diye ayrıldı.. Ayrıldıktan sonra beni her yerden sildi. İçimde hala bir umut var. 2 ay sonra doğum günü ve ona doğum gününde yazmak istiyorum. Hala çok seviyorum.. unutamıyorum. Ailemle de tanışmıştı 😞
Bu arada daha sevgiliyken 3-4 kez benzer konular yüzünden tartıştığımız oldu ve bu tartışmalar ayrılmamıza biraz sebep oldu. (ben onunla buluşmak istedim, ama o hiç gelmek istemedi , ben ona gelmek istedim onu da kabul etmedi) onun nerde olduğunu hep görebiliyordum bu arada. Güvenim ona her zaman sonsuzdu
ayrıldığında bana onu bir şey olduğunda arayabilirim demişti ama hiç bir şey eskisi gibi olmayacak dedi 😔 içim paramparça oldu dayanamıyorum 🥺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer