Sevgilimle kavga ettik küstük bana 7 gün sonra yazdı ne düşünüyorsunuz?

7 gün boyunca ne o ne de ben yazdık, sonra o yazdı ama yani öküz gibi bir yaklaşım, yazmamasının sebebi hem sinirliymiş, hem vakti olmamışmış, hem çok yoğun çalışmışmış, sonra konuşmaları tekrar okuyunca hatalı olduğu görmüş güya o yüzden yazmış. Bende bahaneler üretme bana verdiğin değeri gördüm anladım dedim, istediğin kadar dil dök ama kendini kandırırsın beni değil dedim. Beni 7 gün umursamayanı ben hiç umursamam, haddini bildirmek için güzel bi mesaj yazıp ayrılmak istiyorum, ne diyebilirim sizce bu mesajda? Ve siz durum halkında ne düşünüyorsunuz

Sevgilimle kavga ettik küstük bana 7 gün sonra yazdı ne düşünüyorsunuz?
Cevapla