Erkekler yüzünden ağliyorum şu an? "anlat kendini" , "tanit kendini" demek bir bana mi sacma geliyor?

Yahu anlat kendini tanit nedir öviyimmi gömiyimminzaten zamanla soru sorularak tanisilir anlat kendini nedir? Gercekten cogu erkek kadin ruhundan asla anlamiyor ve odun gibi. Sadece 1 tek kisiyim cok sevdim oda birakti evlendi. Oda pisligin teki. Hicbiriniz haketmiyosunuz biz kizlari gercekten kötüsünüz ve simdi sizin yuzunuzden agliyorum mutlumusunuz? Rahatladinizmi!!! Tanit kendini nedir ya? Seninle tanismak istedigimi kim diyor ya gercekten aglama krizi geciricem sizin yuzunuzden ya

Erkekler yüzünden ağliyorum şu an? "anlat kendini" , "tanit kendini" demek bir bana mi sacma geliyor?
Cevapla