Erkekler ağlama ihtiyacı duymuyor musunuz yoksa ağlamaktan utandığınız için mi ağlamıyorsunuz?

Hiç mi zorunuza gidince bir şey göz yaşınızı tutamadığınız olmuyor? Yani ben mi çok dayanıksızım anlamıyorum.
Erkekler ağlama ihtiyacı duymuyor musunuz yoksa ağlamaktan utandığınız için mi ağlamıyorsunuz?
Cevapla