Kadınların ilişkide yaş olarak büyük olması daha sağlıklı değil mi?

Bu taş evlilikler çok sağlıklı geliyor bana kadının olgun olması gerekli 5-10 yaş büyük olması evlilik te daha sağlıklı bence sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler değil kadınlar olgunlasmiyo erkekler boşuna aklı kısa demiyor kadınlar icin
Kadınların ilişkide yaş olarak büyük olması daha sağlıklı değil mi?
Cevapla