19.5 yasindayim 32 yasinda biriyle iliskim var sizce dogru bi durum degil mi?

onun sayesinde basladik iliskiye cok asigim onsuz yapamam gibi geliyo olgunluguyla her seyimi alttan aliyor hatalarimi gormezden geliyo ama cevremdeki herkes o kasar seni manipüle etmis, sen daha cocuksun etik degil bu durum falan diyor ki aksini ispatlayacak argumanlar da sunamiyorum cunku cidden beni manipüle ediyo gibi basindan beri ama manipüle olmusum gibi hissetmiyorum
19.5 yasindayim 32 yasinda biriyle iliskim var sizce dogru bi durum degil mi?
Cevapla