Aşk İlişkileri Sevgilim üç gündür yazmıyor, ilgisini çekmek için ne yapabilirim? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Onun ilgisini çekmek için ne yapabilirim? Güncellemeler+1 yıl Nasıl ilgsini çekebilirm acil taktik Sevgilim üç gündür yazmıyor, ilgisini çekmek için ne yapabilirim? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Seni seviyorsa yazardı zaten 0 0 Yorumla
burkiii41 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 901 cevap paylaştı. ayrıldıysan sal gitsin gidene dur demek döndürmek yakışmaz bize 0 31 Yorumla Soran +1 yıl Ya çok seviyorsam? Yorumla burkiii41 +1 yıl ayrılma sebebiniz neydi Yorumla Soran +1 yıl Canlı yayınına katıldım ben geldim diye direk kapattı beni aldattığını düşündüm kızlarla sohbet etmiş bide öküz 🥺🥺 Yorumla burkiii41 +1 yıl bi bok yiyo demekki hayatında sen varken başka kızlarla konuşmuş sen yayına gelince yayını kapatmış hala ne barışmasından bahsediyon :D Yorumla Soran +1 yıl Hayır kız arkadaşlarıyla konuştu ben gelince kapattı yayını Yorumla burkiii41 +1 yıl s. et barışma bence Yorumla Soran +1 yıl Hayırlısı Yorumla burkiii41 +1 yıl bundan hayırlısı olmaz lann sevgilim olsa dünyaya dururum bu yayını kaptıyo :D Yorumla Soran +1 yıl Yayında dedimki aşkım ben sana demedimmi yayın açma diye direk kapattı Yorumla burkiii41 +1 yıl bişeyler karıştıyor olabilir bak Yorumla Soran +1 yıl Bencede ama storilerime baktım acı çekiyor alkol alıyor üzgün Yorumla burkiii41 +1 yıl alkol sadece üzgünken içilmez Yorumla Soran +1 yıl Burki sen beni öldürecek misin acaba teselli mi veriyosun beynimi hadi ordan lannnn Yorumla burkiii41 +1 yıl :D :D dost acı söylermiş knk ama öyle şimdi bende içiyorum ama üzgünken olanları paylaşmıyorum millet niye depresif zamanı mı görsün ki Yorumla Soran +1 yıl Amacı ne o zaman bunun Allah Allah deli edecek beni Yorumla burkiii41 +1 yıl senin kötü hisettmeni istiyor olabilir Yorumla Soran +1 yıl Ayn 🙏 Yorumla burkiii41 +1 yıl işe de yaramış sanki Yorumla Soran +1 yıl Evet maalesef ama benim paylaşımlarimda onun canını yakıyor eminim😂 Yorumla Soran +1 yıl Burki yeter looo sabah oldu yatiyim ben Yorumla burkiii41 +1 yıl uuuu etkiye tepki sen ne paylaşıyon la merak ettim :D Yorumla burkiii41 +1 yıl daha dur güneş doğmadı bi dışarı cık da güneş doğsun :D Yorumla Soran +1 yıl Güzel şeyler 🙏🙏 Yorumla burkiii41 +1 yıl iyi iyi hadi uyu sonra konuşuruz belki Yorumla Soran +1 yıl 😂😂😂😂 Yorumla Soran +1 yıl İyi geceler burkii Yorumla burkiii41 +1 yıl iyi geceler mijkiiiii Yorumla Soran +1 yıl İsmim melek Yorumla burkiii41 +1 yıl memnun oldum melek burak bende ama sen yinede burkiii de :D Yorumla Soran +1 yıl Grsz 🙏🙉🙉 Yorumla burkiii41 +1 yıl görüşürüz pc deyim emoji atamaıyorum kusura bakma artık Yorumla
AustenJ Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Saçma bir şey bile yazsan ufak bir şey bile kaldıysa içinde ilgisini çekersin. 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Yazdim şu an ama mesajı geri aldım of ya 🙄🙄 sabah görürse of naptim ben 😱😱😱 Yorumla Soran +1 yıl Lan senin yüzünden hep 😂😂😂😂😂😂😂😂 Yorumla AustenJ +1 yıl “Gece saat 2’yi geçtiği zaman, sadece uyu. Çünkü gece 2’den sonra verdiğin kararlar, yanlış kararlardır. İyi olan hiçbir şey gece saat 2’den sonra gerçekleşmez.” HIMYM Yorumla Soran +1 yıl Ya hep geceleri saçmalıyorum zten 🥺🥺 ben gıdım Yorumla AustenJ +1 yıl Kafana takma hayırlısı ne ise o olur boş ver ) Yorumla Soran +1 yıl 🙏🙏🙏🙏💗 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl nude yolla ama kendinin ki değil bir başkasının kafa kısmı gizli olsun veya emoji kullan. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Sonra Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Hiçbir şey yapmayarak daha çok ilgisini çekersin emin ol diğer şeyler daha çok soğutur 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Haklısın ama acı çekiyorum dayanamıyorum Yorumla
yusuf1986 Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl Instagrama bi kac afilli resim at o düşer hemen 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Afili? Yorumla Soran +1 yıl 🙄🙄🙄 Yorumla yusuf1986 +1 yıl Mutlu göründüğün olabilir seksi bikac poz olabilir Yorumla Soran +1 yıl Yazmazsa bunu deniycem Yorumla
hayatacımasız10 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Sevseydi merak edip yazardı. boş ver önüne bak. Yazmıyorsa sende yazma biraz değer gösterin kendinize. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Paylaşımlarıma bakıyor hep Yorumla hayatacımasız10 +1 yıl Sosyal medyada herkesin paylaşımlarına bakar. Ve ayrıca paylaşımına bakıp cevap verme gereğinde bulunmuyorsa boş ver biraz gururlu ol Yorumla
Neoplay Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl heeeee bi önceki sorunun nedeni belli olduuuu fdjgkdfg 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hsjsjsjsjsj Yorumla
sessiz0607 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Onu bilmem de benim ilgilimi çekmek için güzel şeyler yapabilirsiniz 0 0 Yorumla
özgürrkiizz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 71% +1 yıl Hastaneden serum takıli resim at 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ağa sana bişey diyyim mi işe yaradı Yorumla Soran +1 yıl Teskkur ederim ❤️❤️ Yorumla özgürrkiizz +1 yıl Cidden yaptın mı 🙄 Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Kim bilir ne oldu adam öldü mü kaldı mı bir ara ya 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ölmedi ya stori atıyor Yorumla
Osmancagın Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 95% +1 yıl Neden o değilde sen yapıyosun? 0 6 Yorumla Soran +1 yıl 🙄🙄🙄🙄 Yorumla Osmancagın +1 yıl Yani o düşünmüyorsa sen neden düşünüyorsun? Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum düşünmüyor mu ama paylaşimlarini görüyorum üzgün Yorumla Osmancagın +1 yıl Dikkatini çekmek istiyo olabilir. Sende aynı şeyi yapma direk yaz bence olursa olur zaten Yorumla Soran +1 yıl Dikkatimi cekiyo elbet ama canım yaniyo onu öyle görmek istemiyorum ama yazmakta istemiyorum bilmiyorum ya iyi değilim neyse hayırlısı Yorumla Osmancagın +1 yıl Hayırlısı Yorumla
Semaptik Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 86% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. İnstagramdan serumlu story at 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ohaaaaa şeytan 😈😈 Yorumla Semaptik +1 yıl 😜😜😜 Yorumla
_ÇikiÇüküBabA_ Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Sevgili olduğunuzdan haberi var mı 0 2 Yorumla Soran +1 yıl canım biri daha Yorumla Soran +1 yıl Of yazamadım neyse Yorumla
Çatapatagelbro Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Ayrılmışsiniz yazmamasi daha doğru değil mi 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Yazın istiyorum çok özlüyorum galiba hiç yazmiycak acı çekiyorum ya Yorumla Çatapatagelbro +1 yıl O zaman sen yaz madem acı çekiyorsun konuşun oda hala istiyorsa devam edin tekrardan bitsin bu çile Yorumla Soran +1 yıl Yazdim ama mesajı geri aldım sabah görürse yazar inşallah 🥺🥺🥺 Yorumla Çatapatagelbro +1 yıl Yazar yazar içini rahat tut. İyi düşün Yorumla Soran +1 yıl İnşallah yazmazsa gerçekten vazgecicem bu defa Yorumla Çatapatagelbro +1 yıl Sakinleş öyle düşün öyle karar ver acı çekince insan daha fazla haya yapabilir dikkat et buna yinede Yorumla Soran +1 yıl Haklısın 🙏🙏🥺 Yorumla
Cavendish Takip Et Master Yaş: 42 , eic 76% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Takıntılı biri daha. 0 0 Yorumla
Devrimosmanli Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 37% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Eskiden ne yapıyorsan onu yap 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Seni seviyorsa yazardı zaten
ayrıldıysan sal gitsin gidene dur demek döndürmek yakışmaz bize
Ya çok seviyorsam?
ayrılma sebebiniz neydi
Canlı yayınına katıldım ben geldim diye direk kapattı beni aldattığını düşündüm kızlarla sohbet etmiş bide öküz 🥺🥺
bi bok yiyo demekki hayatında sen varken başka kızlarla konuşmuş sen yayına gelince yayını kapatmış hala ne barışmasından bahsediyon :D
Hayır kız arkadaşlarıyla konuştu ben gelince kapattı yayını
s. et barışma bence
Hayırlısı
bundan hayırlısı olmaz lann sevgilim olsa dünyaya dururum bu yayını kaptıyo :D
Yayında dedimki aşkım ben sana demedimmi yayın açma diye direk kapattı
bişeyler karıştıyor olabilir bak
Bencede ama storilerime baktım acı çekiyor alkol alıyor üzgün
alkol sadece üzgünken içilmez
Burki sen beni öldürecek misin acaba teselli mi veriyosun beynimi hadi ordan lannnn
:D :D dost acı söylermiş knk ama öyle şimdi bende içiyorum ama üzgünken olanları paylaşmıyorum millet niye depresif zamanı mı görsün ki
Amacı ne o zaman bunun Allah Allah deli edecek beni
senin kötü hisettmeni istiyor olabilir
Ayn 🙏
işe de yaramış sanki
Evet maalesef ama benim paylaşımlarimda onun canını yakıyor eminim😂
Burki yeter looo sabah oldu yatiyim ben
uuuu etkiye tepki sen ne paylaşıyon la merak ettim :D
daha dur güneş doğmadı bi dışarı cık da güneş doğsun :D
Güzel şeyler 🙏🙏
iyi iyi hadi uyu sonra konuşuruz belki
😂😂😂😂
İyi geceler burkii
iyi geceler mijkiiiii
İsmim melek
memnun oldum melek burak bende ama sen yinede burkiii de :D
Grsz 🙏🙉🙉
görüşürüz pc deyim emoji atamaıyorum kusura bakma artık
Saçma bir şey bile yazsan ufak bir şey bile kaldıysa içinde ilgisini çekersin.
Yazdim şu an ama mesajı geri aldım of ya 🙄🙄 sabah görürse of naptim ben 😱😱😱
Lan senin yüzünden hep 😂😂😂😂😂😂😂😂
“Gece saat 2’yi geçtiği zaman, sadece uyu. Çünkü gece 2’den sonra verdiğin kararlar, yanlış kararlardır. İyi olan hiçbir şey gece saat 2’den sonra gerçekleşmez.” HIMYM
Ya hep geceleri saçmalıyorum zten 🥺🥺 ben gıdım
Kafana takma hayırlısı ne ise o olur boş ver )
🙏🙏🙏🙏💗
nude yolla ama kendinin ki değil bir başkasının kafa kısmı gizli olsun veya emoji kullan.
Sonra
Hiçbir şey yapmayarak daha çok ilgisini çekersin emin ol diğer şeyler daha çok soğutur
Haklısın ama acı çekiyorum dayanamıyorum
Instagrama bi kac afilli resim at o düşer hemen
Afili?
🙄🙄🙄
Mutlu göründüğün olabilir seksi bikac poz olabilir
Yazmazsa bunu deniycem
Sevseydi merak edip yazardı. boş ver önüne bak. Yazmıyorsa sende yazma biraz değer gösterin kendinize.
Paylaşımlarıma bakıyor hep
Sosyal medyada herkesin paylaşımlarına bakar. Ve ayrıca paylaşımına bakıp cevap verme gereğinde bulunmuyorsa boş ver biraz gururlu ol
heeeee bi önceki sorunun nedeni belli olduuuu fdjgkdfg
Hsjsjsjsjsj
Onu bilmem de benim ilgilimi çekmek için güzel şeyler yapabilirsiniz
Hastaneden serum takıli resim at
Ağa sana bişey diyyim mi işe yaradı
Teskkur ederim ❤️❤️
Cidden yaptın mı 🙄
Kim bilir ne oldu adam öldü mü kaldı mı bir ara ya
Ölmedi ya stori atıyor
Neden o değilde sen yapıyosun?
🙄🙄🙄🙄
Yani o düşünmüyorsa sen neden düşünüyorsun?
Bilmiyorum düşünmüyor mu ama paylaşimlarini görüyorum üzgün
Dikkatini çekmek istiyo olabilir. Sende aynı şeyi yapma direk yaz bence olursa olur zaten
Dikkatimi cekiyo elbet ama canım yaniyo onu öyle görmek istemiyorum ama yazmakta istemiyorum bilmiyorum ya iyi değilim neyse hayırlısı
Hayırlısı
İnstagramdan serumlu story at
Ohaaaaa şeytan 😈😈
😜😜😜
Sevgili olduğunuzdan haberi var mı
canım biri daha
Of yazamadım neyse
Ayrılmışsiniz yazmamasi daha doğru değil mi
Yazın istiyorum çok özlüyorum galiba hiç yazmiycak acı çekiyorum ya
O zaman sen yaz madem acı çekiyorsun konuşun oda hala istiyorsa devam edin tekrardan bitsin bu çile
Yazdim ama mesajı geri aldım sabah görürse yazar inşallah 🥺🥺🥺
Yazar yazar içini rahat tut. İyi düşün
İnşallah yazmazsa gerçekten vazgecicem bu defa
Sakinleş öyle düşün öyle karar ver acı çekince insan daha fazla haya yapabilir dikkat et buna yinede
Haklısın 🙏🙏🥺
3 gündür yazmıyorsa zorlama bence
Takıntılı biri daha.
Eskiden ne yapıyorsan onu yap
Sevgili olduğunuza emin misin
Niye
günaydın
Bir yol bulursunuz