Merhaba Arkadaşlar,
Ben Nısanliyim ayni zamanda nikahli ama dügün henüz öbür sene olacak yani nisanliyiz gibi. Nikah olduktan sonra ikide bir seni boşiyacam diye tehtit ediyo beni. Her kücük tartışmada ayni. Hic bir sekilde cabbalamak savasma yok. Hep ayni laflar duyuyorum... uzak dur benden sen bilirsin kafana göre tamam peki nasil istersen...
Bende mal gibi pesinden kosuyorum. Bu yüzden havalanmış... yapma etme diyorum yazik günah.. Öyle böyle barisiyoruz.
Asla ve asla kendiliginden gelip benimle barismadi. Bugün cok agir bir konusma gecti aramizda.. aradi beni keske senin yerinde baskasi olsaydi hayatimda dedi..
Yüzüne kapatim... 3 defa aradi cikmadim.. sonra bana yazmis.. sen sizofrensin kötüsün düsmansin benden uzak dur bilmem öyle seyler.. ilk defa sustum geri yazmadim bakmadim mesajlarina.. bir insan neden önce pisman gibi arar sonra yine agir sözler söyleyip ezer.. benim savasim bitti artik.
Sizce hatasini anlarmi yoksa sonumuz bosanmakmi olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer