Nışanlım aynı zamanda nikahlandık ama Düğün olmadı?

Merhaba Arkadaşlar,

Ben Nısanliyim ayni zamanda nikahli ama dügün henüz öbür sene olacak yani nisanliyiz gibi. Nikah olduktan sonra ikide bir seni boşiyacam diye tehtit ediyo beni. Her kücük tartışmada ayni. Hic bir sekilde cabbalamak savasma yok. Hep ayni laflar duyuyorum... uzak dur benden sen bilirsin kafana göre tamam peki nasil istersen...

Bende mal gibi pesinden kosuyorum. Bu yüzden havalanmış... yapma etme diyorum yazik günah.. Öyle böyle barisiyoruz.

Asla ve asla kendiliginden gelip benimle barismadi. Bugün cok agir bir konusma gecti aramizda.. aradi beni keske senin yerinde baskasi olsaydi hayatimda dedi..

Yüzüne kapatim... 3 defa aradi cikmadim.. sonra bana yazmis.. sen sizofrensin kötüsün düsmansin benden uzak dur bilmem öyle seyler.. ilk defa sustum geri yazmadim bakmadim mesajlarina.. bir insan neden önce pisman gibi arar sonra yine agir sözler söyleyip ezer.. benim savasim bitti artik.

Sizce hatasini anlarmi yoksa sonumuz bosanmakmi olur?

Nışanlım aynı zamanda nikahlandık ama Düğün olmadı?
Cevapla