Yanı daha önce hiç bu tarz bir hitap şekli olmadi. Alkol almadan öncede seninle mesajlasirken gülüyorum falan dedi. Sonra bir şey söylim mi alkol alıyorum yazdı bende hım afiyet olsun mu diyim bilemedim yazdım hahahah o kadar diyosun yazdı bilgim yok hergun içmiyorum dedim öğretecem ben sana yazdi sonra biraz konuştuk bende en son iyi geceler uyuyacağım dedim tamam canım benim yazdı. Her hangi bisey yapmadım o da yazmadı. Neden sizce. Enterasan değil mi
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Öğreteceğim ben sanadan sonrasından hayır gelmez. Haberin olsun
Öğretecek ben sana hahaha yazdı
Sağol sağol eksik kalmayayım bundan da dedim. Niye ya ne var ki dedi.
Hergun alkol almıyorum sonuçta dedim. Ben de çok içmiyorum ki dedi. Biraz konuştuk
Bende niye kaybolan moda aldın dedim. Bilmem unutmak için belki kendime güvenmediğim icun dedi.
Bende o kadar mı çekiniyorsun sana takılırım diye emoji attım
Senden değilde yarın ne diyeceksin diye dedi. Hahaha sen uçmuşsun dedim. Sight bisey yok ya dedi sonrada o kadar mı çekiniyorsun mesajıma ama sana karşı öyle degilki dedi.
En sonra uyuyacağım dedim tamam canım benim yazdı.
Hiç beğeni falan atmadım bugün de bisey demedim o da bisey yazmadi
Az daha konuşsanız iş nerelere giderdi kim bilir 😂😂
Yaaa öyle mi diyosunnn
Evet yaşandı
Nasıl yani anlamadim
Alkollüyken işler çirkinleşir yani, içinden ne geliyorsa seninle ne dişünüyorsa söyler insan, keşke biraz daha konuşsaydın senin hakkındaki düşüncelerini tam olarak anlarsın 😁
Eeee nasıl konuşulur ki hani birazda tedirgin oldum
Seks mi sence
Yani, biraz ağzını arasan alırdın lafı da sen erken kapatmışsın nsjsjs
Mesela be sorabilirdim
Orasını bilmem, ama en kısasından şu an yanımda olsan ne yapardık gibi birşeyler sallayabilirdin 😁😁
Normal konuşuyorduk bi anda bisey diyim mi dedi. Sonra alkol alıyorum yazdı sonrasında
En son 2015 de içtim dedim. Oha çizdin mısın neden içmedin falan dedi bende herkesle de icilmez dedim değil mi ben sadeciyim mesela dedi
Hee beraber içelim güzelleşelim demek istemiş skksks aman takıl geç ciddi düşünmüyorsanız bir sıkıntı olmaz
Ohoo gecem gece 2 de yagmur yağıyordu keşke şu an yan yana kahve içiyor olsaydık yalnızca desi. Bende iki duygusal hiç cazip değil sanki deyip emoji attım
Yoo Her zaman değil ama yazdi
Jsjsjs bak yan yana olsak kahve içsek demenin anlamı Amerikan filmlerinden bilinir skksksahahha
Nere şaka misinnnnn gece 2 gibiydi
Neee*
Valla kahve içelim karşılıklı lafının ardından birde alkollü bir şekilde bunun sonu belli yani
Net yatak diyosun şey ama biz yani aynı yerde yaşıyoruz aile yapılarımı kültürlerimiz aynı. Hani kimin sizinle yapıp yapmayacağını bilmez mısınız.
Bukustugynyz günün aksamı bir arkadaşım bizi görmüş çok güzel bor kızla oturuyordun çok yakışmışsınız dedi yazdı
Ailesinin kendisinin Instagram da attığı bütün storylerini yaptığı yemekleri yeğenlerini falan gösterdi ama cinsel bi yakınlaşması olmadı. Karedeydik zaten
Valla her erkek genelde aynıdır senin bileceğin bir şey ben bir şey diyemem maalesef karar senin
Anladım teşekkürler. Bisey soracağım ilk yorumda yaşandı demiştiniz. Ilişkimiz oldu mu peki
18li yaşlarda kafam güzelken öyle, saçma sapan konuşurdum ondan dedim şu an bir şey yaşamıyorum 😁
Dün gün boyu yazmadı hiç. Gece de bir reel atmos 11 de. Bende 1 de beğeni attım emoji yolladim.
Sabah görüldü yaptı sadece
Demekki bitmiş 😂
Ankamasjm
Çocuk konuşmak istemiyor her halde, ya da trip atıyor olabilir bilemedim
😂 sarhoşken konuşmayan abilerimiz de var ağır başlı filan zorlamak istememiştir ya da ilgisi azdır sana karşı
Canım benimle başlar fa.. hişem benimle yatakta bulursun kendini
Hiç cinsel muhabbet etmedik. 5 aydır yadsıyorduk ilk kez geçen hafta bulustuk
Ama bugün bi özür dilerim falan yazmadı
Kaybolan mesajları açmış ki sonradan görünce utanmasın.
Yanı uy uçak deyince tamam canım benim demesine çok sasirdim
F. hisem diyecek kafar laba mi oluyor erkekler hem