FFlörtoz olduğum çocuk gece alkol aldı biraz konuştuk. Neyse sana iyi geceler Bn uyuyacağım dedim. Tamam canım benim dedi niye ki?

Yanı daha önce hiç bu tarz bir hitap şekli olmadi. Alkol almadan öncede seninle mesajlasirken gülüyorum falan dedi. Sonra bir şey söylim mi alkol alıyorum yazdı bende hım afiyet olsun mu diyim bilemedim yazdım hahahah o kadar diyosun yazdı bilgim yok hergun içmiyorum dedim öğretecem ben sana yazdi sonra biraz konuştuk bende en son iyi geceler uyuyacağım dedim tamam canım benim yazdı. Her hangi bisey yapmadım o da yazmadı. Neden sizce. Enterasan değil mi

Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
FFlörtoz olduğum çocuk gece alkol aldı biraz konuştuk. Neyse sana iyi geceler Bn uyuyacağım dedim. Tamam canım benim dedi niye ki?
Cevapla