Güncellemeler
+1 yıl
Yargılamadan konuşmayın. Ben sevdiğim için oldum
Evli biriyle özellikle birlikte olan yoktur heralde. Ben gerçekten çok sevdiğim icin oldum. Oda bana karşılık verdi ve şu an karşı koyamiyor. Benim skntim çok yogun çalıştığı için bazen cevap bile vermiyor. Ama bir sekilde biz bir araya geliyoruz. Bana çok vakit ayıramıyor. Vazgecmeye çalıştım ama olmadı. Siz neler yaşadınız? Riskleri , yaşadıklarınızı anlatirmisiniz
Sevgi değil ki bu hoşuna gitmiştir fakat sevgide o adamın gercek karısı olduğunu kabullenemezsin, başkası dokunuyor sen yedeksin bunu sindiremezsin. O yüzden metres olmak yerine gidip hakkıyla düzgün bi ilişki yaşayın
Cevap
3Cevap
kadınlar icin pek risk tasıması zor ama erkegın rıskı büyük duyulması büyük seylere kadar gidebiliyo
Ben oldum gizli yapılan her şey tatlidir
Valla kimseye bişimi anlatmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?