Evli biriyle beraberim oldunuz Zorlukları ne oldu vazgeçmek zorunda kaldinizmi?

Evli biriyle özellikle birlikte olan yoktur heralde. Ben gerçekten çok sevdiğim icin oldum. Oda bana karşılık verdi ve şu an karşı koyamiyor. Benim skntim çok yogun çalıştığı için bazen cevap bile vermiyor. Ama bir sekilde biz bir araya geliyoruz. Bana çok vakit ayıramıyor. Vazgecmeye çalıştım ama olmadı. Siz neler yaşadınız? Riskleri , yaşadıklarınızı anlatirmisiniz

Güncellemeler
+1 yıl
Yargılamadan konuşmayın. Ben sevdiğim için oldum
Evli biriyle beraberim oldunuz Zorlukları ne oldu vazgeçmek zorunda kaldinizmi?
Cevapla