Yani ne oldu da ben bununla evlenirim / evleneyim dediniz? Böyle bir şeye nasıl cesaret ettiniz? Pişman oldunuz mu ya da karşınızdaki kişi çok farklı biri çıktı mı
3 ay
O kişiyi buldum derken konu değişiyor 🥲
Kişiliği hayvan sevgisi huyu suyu iyi olsun yeterli kendini korumuş bakire bir kişi
Evet bakirim hocam bende şahsi tercih evliliğe ikna olma durumum aşırı basit şeyler fakat bu zaman için altından değerli haldeler gibi
Evliliğe bakış açına göre pişman olabilirsin ya da devam ettirebilirsin. İnsnların çoğu evliliği sonsuz mutlu olabilecekleri bir kurum zannediyor. Halbu ki evlilik böyle bir şey değil. Beklentisi bu ve benzeri olanlar pişman yani insanların çoğu diyebilirim.
İnsan kanka bazen karşısındaki kişide huzur ve güven hissedince evlilik kararını daha kolay verebiliyor ama hayat ilerledikçe herkesin farklı yönleri de ortaya çıkabiliyor önemli olan o değişimlere rağmen birlikte yürüyebilmek oluyor ❤️🌹
Bence kanka böyle bir durumda hemen en kötü senaryoyu düşünmek yerine davranışın devam edip etmediğine bakmak daha doğru olur insan bazen gerçekten düşünmeden bir şeye bakabiliyor önemli olan saygıyı ve güveni zedeleyecek bir davranışın alışkanlık haline gelmemesi oluyor ❤️🌹
Eğer kanka bir daha aynı davranışı yapmadıysa ve hatasını telafi etmeye çalışıyorsa bu da bir şeylerin farkına vardığını gösterebilir bazen önemli olan hatadan sonra insanın nasıl davrandığı oluyor ❤️🌹
Rica ederim kanka umarım her şey senin için daha iyi ve huzurlu olur önemli olan kendini değerli hissettiğin bir ilişkiyi yaşayabilmek ❤️🌹
Selin, bu soru baya kalpten gelmiş hissi verdi 💍✨ Evli değilim ama uzun ilişkideyim ve şunu söyleyebilirim: “Bu insanla hayat geçer mi?” sorusuna içim huzurla evet diyorsa iş orada bitiyor. Büyük bir cesaret patlaması değil, sakin bir güven hissi aslında 💙 Pişmanlık genelde sinyalleri görmezden gelince geliyor. Senin aklında biri mi var yoksa evlilik fikri mi korkutuyor biraz? 💭💞
Cevap
15Cevap
şu an evli değilim bilemiyorum
İnsan evliliğe hazır hissedince gelin adayı aramaya başlıyor gadası
eşim yok
Çekim hissettim rüyamda gördüm ondan sonra karşılaştık teklif ettim evlendik
Çekimle bitiyor mu?
İlk önce çekim ond an sonrası geliyor zaten
Peki bi erkek uzun bi iliskisi varken neden başka bi kızın fotoğrafına bakar. Önceden tanıdığı bi kız cok önceden
Bak iki türlü bakmak vardır birincisi şu önceden tanıdıgı belkide evlilik sevgililik düşündüğü kızın neler yaptıgına huyunun değişip değişmediğine fiziksel özelliklerin değişimine meraktan da bakar ikincisi isr doyumsuz karaktere sahiptir kızın ilgisinin olup olmadıgına bakar baktıgını belli ederek üçüncüsü ise kafası karışıktır kıyaslama için bakar
Kızla bi iletişimi yok ona eminim. Daha önce ilişki tarzı birsey de olmamış iş yerinden arkadaşıydı
Fotoğraflarda bi art niyet yok normal selfy
Amaçsız baktım diyo doğru mudur
Tabi öyle bir durumda eski bir dost anlamında amaçsız bakar insan tabi doğru ise dediğim gibi kendi içinde kıza karşı bişey yoksa amaçsız öylesine denk gelip bakar
5 yıldır benimle ama başkasına bir şey hissetse 5 yıl durur mu
Hissetmek derken hani platonik gibi içten içe bişey belkş ama öyle bir şey olsada beş yıldır seninle olmaz
Her konuda düşüncelerim olumluydu bu olaya kadar sence bunun için ayrılmak abartı ve gereksiz mi
Direk ayrılman mantıksız ama bu olayı rafa kaldırıp bi köşede dursun ardından hiç bir şey olmamış gibi takip etmeye devam et bu ve benzeri bir şey olunca yolları ayır
Dikkat edicem teşekkür ederim
Rica ederim
Flört döneminde çok iyi anlaşıyorduk, evlilik kendiliğinden gelişti. Pişmanlık ara ara geliyor.
bu konuda fazla düşünmeyeceksin bence bakıcaksın sana uygun birisi mi beraber mutlu musunuz tamam evlen geç fazla kriter oluşturdukça evlenicek kişi bulamıyorsun
daha o aşamaya gelmedik ilk önce eş bulmak lazım tek başına olmuyor
Doğru kişi seni güvende hissettirir bu bile onunla evlenmek için yeterli oluyor
Doğru kişi olduğunu hissediyorsun sana çok iyi geliyor ama bi hatasını gördün?
Ne gibi bir hata
Birinin fotoğrafına baktığını gördün mesela ama 1 2 kere değil uzun zamandır benden önce tanıdığı biri ama sadece arkadaslarmis yani bi iliski konuşma olmamış iş yerinden öylesine biri. Bu hatadan sonra da düzeltmek için çabaladı
Nasıl ve neden baktı onu anlamadım
Söylendiğine göre öylesine bi amacı yok. Bi iletişim yok. Fotoğraflarda normal selfy felan kötü fotolar değil
Tamam da ama yinede hoş değil başka bir kadına uzunca bakması
Evet o yüzden kafam kurcalandı. Çok çok iyi biri sadece bana değil hani garsona çalışanlara çevresine yolda gördüğü birine çok cok iyi biri. Bundan başka da bir hata görmedim onda. Bu olaydan önce de sonra da bana karşı çok ilgili düşünüyor önem veriyor hani bu olay olmasa her şey cok güzeldi o yüzden kafam karıştı ve galiba istemiyorum artık
Abarti bi tepki mi her şey bu kadar iyiyken buna emin olamıyorum
Bence ne olursa olsun tepki vermelisin bu yaptığına yoksa ilerde daha da şımarır gibi
Tıpki verdim 6 ay oldu mesela hala duzelmedim ve düzeltmek için uğraşıyor kaç kere ayrılık lafini açtım
Kaç kere tersledim kötü davrandım hala da öyle düzeltmek için uğraşıyor kızsam da haklısın diyor hic üstüme çıkmaya çalışmadı
İyi umarım bir daha böyle bir şey yaşamazsın kanka
İnsallah teşekkür ederim
Kesinlikle kadın çok değişiyor ne olursa olsun evlenince değişiyor
Görücü usulü evlendik o an tamam dedm ama sonra pişman oldum keşke evlenmeseydim
Beni eşim ikna etti öncülük yaptı ben böyle bişey başaramazdım
Resmini gördüğüm ilk anda bunu almalıyım dedim
Olursa cevap vereceğim.
Senin için peki?
Evlenme askilamyanmam
eşim yok
evli misin
Evlenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?