Sorunlu ilişkilerin içinden yeni çıktım, bu şartlarda yeni bir ilişkiyi kabul etmem hata mı olur?

Birinden yeni ayrıldım, ailemi sosyokültürel açıdan onaylamadığı biri, bu tip kişileri hiç onaylamazlardı ama ben hep böyle kişilerden hoşlandım öte yandan da hep narsist ilgi delisi olanına denk geldim.. Neyse ortağımızın (aile dostumuz aynı zamanda çok uzun yıllardır) kızı benden hoşlanıyor (elimde büyüdü ya da beraber büyüdük desem yanlış olmaz) dengim olduğu için kabul etmeyi düşünüyorum (güzel, zeki ve hırslı biri) bir hata mı olur?
Sorunlu ilişkilerin içinden yeni çıktım, bu şartlarda yeni bir ilişkiyi kabul etmem hata mı olur?
Cevapla