AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Yani onu mutlu edecek ne varsa onu yaparım kişiye göre değişir o
Onu mutlu edecek olan şeyi yapmak sizi mutlu etmeyen bir durumsa peki
Sevgilin cinsellik mi istiyor açık açık anlatsana 😂
Hangi sevgilim?
Sevgilim yok ki cinsellik istesin
Ben yardım aramıyorum sorgulama içerisindeyim de sizin de kaafnız karışsın istedim o sebepten öyle bir soru yonelttim
Sorun ne ablacım kim senden ne istedi de sen yapmak istemiyorsun 🤔
Bi derdim yok felsefi bakıyorum meselelere
Anladım ben felsefik bakmam kendimden ya 1 kere ya 2 kere taviz veririm o da çok seviyorsam baktım k hiçbir şey yapmıyor ve hala benden taviz bekliyor o zaman kusura bakmasın işte hoş geldin ayrılık
Neticede ayrılık da sevdaya dahil
Peki o kendinden taviz veriyorsa durmadan? O cakit tepkiniz nasil olur?
O 1 verirse ben 2 veririm
Sonsuza kadar yarisir miydiniz boyle
Peki ya hi taraf tükenirse böylece
E bir yerden sonra taviz vermeye gerek kalmıyor alışıyorsun birbirine zaten
Yani fedakarlık bi noktaya mı kadar sonrasında monoton bir ilişki öylr mi
Ölene kadar fedakarlık gerektiren bir ilişki iki tarafa da zarar verir bitirmek en iyisi
Buna katılmamakla beraber peki fedakarlık hiç olmazsa sevgi, ilgi, kıymet kalır mı arada. Dozunda olmalı zannımca.
O devır bıttı. Bırlıkte mutlu olalım ya da ayrı ayrı yol alalım
Birlikte mutlu olmanin sırrı nedir
Anlaşmaya niyetlı olmak
Aksi nasil mumkun olabilir
Kendjni parcala o iş olmaz. Hele erkek istemıosaaa asla. Yoruldugunla kalırsın. Olmuosa oldurmaya çalşma.
Erkek neyi istemelidir peki
Anlaşmayı 🙃🙃🙃
İstemiyorsa işi ne
İsteklerın sonu yok canım
Hmm anlıyorum sanki
Eglenmk
Anladım
Kendi hayatımdan vazgeçtim onun hayatını yaşyrm onun sevdiği herşeyi yapyrm
Neden aşk denilen şey bir kişiyi dünyanın merkezi mi yapmaktir, aşk bir tarafın yok olması mıdır? Bu parazit zehirli bir ilişki olmaz mı sizce de?
Oluyor ama bazen bir mucize doğuyor ve onun için her kalıba girebiliyorsun
Kimse için değişmemeli
Olduğun halini sevmeli o kimse
Rolden role girmemeli
Maskeler elbet bir gün düşünce anlaşmazlıklar baş gösterir
İlk başta herkes olduğu gibi kuballenmis gibi gösterir sonra bir zaaf yakalanır aradndan o zaaf bir kişiye karşı kullanlr ve kişi kukla gibi oynatlr hir bir taraf çok mutlu iken diğer taraf Muş gibi yapar ve gecenin bir saatinde hiç tanımadığı birine dert yakınr
Açıksözlü olmaya ne dersiniz peki? Tüm bu olaylara girmeden.
Tabiki buyrun
Yanlış anladınız bi taraf mış gibi yapar dediniz ya o taraf mış gibi yapmasa ve açıksözlü olsa diyorum
İşte öyle olmuyor malsef çünkü isteğiniz kadar açık sözlü olun o anlamak isteği gibi anlıyor
Neden insanlar böylesine anlayışsız peki?
Anlamak istediği gibi değil de gerektiği gibi neden olmaz?
İnsanın genetiğin bencillik ve hakimiyet duygusu var çift arasında kim baskın ise hakimiyeti o kurup kendine göre dizayn ediyor benim eşim hakimdi
Taarflar eşit şekilde baskın olamaz mı ille de bir taraf mı ağır basmalıdır
Hayat şartları bunu gerektirir ve insanın fıtrati sizin evde mesela kim baskn benim yine annem kaynanam eşim genel olarak erkek baskın gibi görünsede kadın baskın olur
Annem
Genel çerçeve budur zaten senin aklına takılan başka ne var ya da korkularn nedir
Zamanla iliskilerdeki heyrcanin gitmesi ve sıkıcılaşmak
Heyacanı her zaman kadın yaratır her şey kadının elinde her şey cinsellikten ibaret değil onu herkes öyle söyler ama öyle değil
Mesele zaten cinsellik değil ama heyecanı neden kadın yaratacak olsun? Diyorum ki başlardaki ilgi alaka neden kalmaz neden sıkılır insanlar birbirinden bu aşk iliskisi de olur arkadaslik da olur
Bak biz erkekler basit varlığız ben bugün eve bir gül ile geldim eşim bakmadı bile çiçeğe sonra hayatm ben senin için aldım bakmadn dedim özür dileyip öptü dünyanın en mutlu insanı oldum o an biraz ilgi göster emin ol sana fazlası ile döner
Öyle anlar değil diyorum yeni tanistigindaki heyrfan tanidikca neden azalir ve geri gelmesi icin biraz uzak durmak mi gerekir
Söyle düşün birşeyi rutine bağlarsan heyecan kalmaz
Rutine baglanmasin o vakut degil mi
Beklenmedik olsun
Nasıl yani
Misal her gece iyi geceler yazılmasın sevgiliye
Durduk yere ince bir espri yapılsın veya ne bileyim renk katacak bir şeyler
Bir takim farkliliklar
Gibi gibi anı yaşa ne olur ne olacak kim ne der diye yaşama mutlu olduğun şekilde yasa
genellikle ailemdir, her şeyden vazgeçerim. Evlenirsem ayrı o zaman vitrinde eşim olur.
Ama bu ailenize olan ilgi alakanızı da değiştirmemeli elbette
değiştirilmemesi gereken şey ne tam olarak anlamadım.
Beni mutlu etsin ne onun için uğraşacam ya
Peki 😅
Mutlu edilmek için mi severiz veya seviliriz yoksa mutlu etmek için mi
Ben mutlu değilsem çakayım onun mutsuz olmasına 😂
Hemen hemen herşeyi fazla fedakarım
Fedakarlığın da fazlası ilişkiyi kötü bir sona yaklaştırmaz mı? Neticede bir taraf kendini yıpratıyor.
Evet bu yüzden hep kaybettim
Bu duyguyu bilmediğim için düşünemiyorum
Bilmemek mümkün mü? Sevgi denen sey sadece karşı cinse duyulan aşk değildir ya annesini de sever insan, o mutlu olsun diye incitmekten sakınır. Haksız mıyım? Bir daha dusunun. Bilmiyor musunuz bu duyguyu? Eger hala cebwp hayirsa ciddi problemleriniz var.
Anne baba kardeş bunlar dışında bilmiyorum
Bunlar dışı yok
Biliyorsunuz işte
Farkı yoktur
Zannetmem çünkü benimle yaşamıyor ailen hep seninle yaşadığı için gerçek sevgi odur bence
Ama ne ilgisi var
O dış kapının mandalı :)
Peki öyle olsun o vakit
Öyledir zaten gerçek sevgi aşk çocukluk zamanları aynı mahalleden olur çünkü hep beraber yaşarsın evcilik oynarsın yediğin ekmeği paylaşırsın ama bu eskide kaldı şimdikiler yapmacık samimiyet yok
Minik fedakarliklardan mi dogar yani ask
Şimdikiler neden samimiyetsiz peki bi sebebi olmali drgisen ne ola ki zamandan baska
Çok şey bak elindeki telefonla her yere ulaşabiliyorsun ordan oraya insan çabuk sıkılıyor değilmi karar vermekte
Evet ama insanlar telefon değildir di mi
Her zaman daha iyisini istiyor doyumsuz insanoğlu
Neden böyledir?
Bu sonsuz açlık da nereden geliyor?
Sor İnsanlara bakalım ne diyecek buraya sor
Sorsam neye ulasirdim sizxe
Aç gözlü oluşuna ulaşırdin
Onun ardındaki sebebi sorguluyorduk lakin biz
Alışkanlık
Nereden geldi ki bu aliskanlik
Nerede ve ne zaman alistik
Teknoloji alıştırdı platonik oldu her şey uzaktan
Teknoloji olmasa tüm aşklar leyla mecnun mu olurdu
Olurdu ama güzel olurdu
Sanmam
Düşünsene balkonda hergün sevdiğinin geçtiğini görüyorsun kaçamak bakışlar
Yine görülür
Yok burdaki masumiyet var şimdi sen balkonda olsan onun elinde telefon olur ona bakar 😂
Yeterinden fazla ilgi gostermemrk lazim
Fazla ilgi usandırır mı dersiniz? O vakit bu ilginin dozu nedir?
Dozu orta derecede
Orta diyorsunuz ama pek aciklayici degil tabi
Ne az ne cok yani, ya da fazla verirsen kis, az verirsen cogalt biraz
Sevdiği şeyleri.
Sevdiği şeyler senin sevmediğin şeyler olsa bile mi veya senin değer yargılarına ters düşen şeyleri seviyorsa bile oluru var mıdır srnin acindan
herşeyi
Neler yapmıyorum ki
Soytarılık
İyi hoş
Peki ya sonra değmeyecek birisi olduğunu fark ederseniz
Sevdik bir kere napalım
Vazgeçmek yok mu
Hani ayrılık da sevdaya dahildi
Vazgeçmek var, pişman olmak yok
Aklınız hala yapamadiklarinizda mj yani
Ben takma ile g. tümü yapmasına izin verdim eşime
2 yumurta kırardım
Bu kadar basit bir şeyi mi layık gördünüz yoksa herkese yapmadığınız için mi özel
Herkese yapsam restoran açarım
Özel diyorsunuz peki ya o bunu özel algılamazsa neticede yumurta kırdıniz alti ustu degil mi
Sucuklu yumurta mi ;)))
O size kırsa özel olur muydu peki
Beni tanımış olması lazım zaten yumurta kırdığımda da mutlaka anlar daha olmadı portakal da sıkarım
Hayatıma girdiyse zaten özeldir yumurtaya gerek yok :)
Anladım ama her şey yiyeceklerden mi ibaret sizin için? Ya o başka şeylerden hoşlanıyorsa?
2 yumurtaya mutlu olabiliyorsa hoşlandığı diğer şeyleri yapmam zor olmaz
Küçük şeylerden mutlu olmak kolay değil elbet peki ya siz kucuk seylerden mutlu olur musunuz yoksa acgozlu musunuz biraz daha açıksözlü olun lütfen anonimiz zaten maksat biraz fikir aliscerisi yapmak
Emin ol ben gibi odundan ilişki üzerine fikir alışverişi yapmak istemezsin
Olsun ben de en az senin kadar odunum mühim değil bu mevzu
İlişki üzerine istemezsen başka mevzuda fikir alişverisi yapariz
Neymiş mevzu araba filan mı alıp satacaz
O da olur
Para pilav zaten aw 😂
Oo ekonomi konuşursak felsefi yön kalmaz saydırırız biraz 😅
Yat uyu abisi yaa
Ayık kafayla ülkeyi kurtaramayız 😅
Ben ayık sayılmam o sebepten potansiyel var bende
Şifa olsun ama geç oldu uyu bence
Biz içmeden sarhoş olanlardanız o sebepten şey yapmayın
Uyumuyorsak var bi sebebimiz
Uyutmayan sebepler utansın
Aw yıllarca alkole boşuna para vermişiz şu sebeplerden az da bize paslayın 😂
Herseyi yaparim
Ne kadar her şey?
Hiç mi sınırlarınız yoktur?
Sırf o istedi diye kendi değer yargılarınıza ters şeyler yapar mısınız veya sizin için çok değerli olan bir şeyleri feda eder misiniz (misal canınız gibi)?
Tabiki yaparim
Ya sen
Yapmam her şeyi herkese hak ettiği kadarı ve beni srven beni tüketmez bana değer katar aksi zehirli bi ilişkidir
Him guzel
Bisey yapmam
Bu nasıl sevmek peki?
İnsan sevdiğine herhangi biriymiş gibi mi davranmalıdır?