Neden yeni birini sevince eskisine karşı bir şeyler hissedemiyorum?

Yani ondan başkasını sevemem çok aşığım diye ağlarken. Nasıl oldu da başka birini sevince daha ona sarılasım gelmiyor sizce ya 🥹
Neden yeni birini sevince eskisine karşı bir şeyler hissedemiyorum?
Cevapla