Beğenilen erkekler kadınlarla konuşunca cesur konuşmazsa havalı sayılıyor. Beğenilmeyenler konuşsa sapık konuşmasa sap. Bu adil mi?

Saygıdeğer hanımefendiler biz erkeklere karşı aşırı çifte standartlı değiller mi? Bence öyleler...
Beğenilen erkekler kadınlarla konuşunca cesur konuşmazsa havalı sayılıyor. Beğenilmeyenler konuşsa sapık konuşmasa sap. Bu adil mi?
Cevapla