Kız arkadaşınızla birinin arasında kalsanız naparsınız?

23 yaşındayım Şimdi benim ev arkadaşımın doğum günü var ev arkadaşımında bi kız grubuyla arkadaşlığı var bunlar doğum gününe gelcek şimdi kesin olarak, ve bu kızlar benimde arkadaşım neyse birde benim kız arkadaşım var yeni ama kız grubununda haberi yok ve bu kız grubuyla birbirlerini görmeye tahammül edemiyolar ama kız arkadaşımında gelmesi lazım. Ben de şunu düşündüm doğum günümü ben ve ev arkadaşımın kız arkadaşı planlıyoz. Önce bizim evde pasta keseriz bu kız grubu artı bir kaç kişi gelir sonra ben bunları azıtırım bir şekilde sonra bizim 5 erkek arkadaş grubu ve kız arkadaşları olarak bara gideriz benim kızda oraya gelir. Şimdi bu mantıklı gibi ama pasta kestiğimiz kişilerede hadi gidin demek ayıp olur ve tüm ayıp bana kalır. Siz ne düşüyonuz

Kız arkadaşınızla birinin arasında kalsanız naparsınız?
Cevapla