Özel Günler & Hijyen Regl olan kız arkadaşınızı alttan alıyor musunuz? AngelKiss Takip Et FenomenYoda Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Sinirlenip ateşe körükle giden biri misin yoksa alttan alıp durumu kontrol altına alan mı? Regl olan kız arkadaşınızı alttan alıyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
AntibakTeriyel Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl O regl olmuşsa bu ikimizinde özel günü oluyor benim için bende pamuk gibi oluyorum o günleri rahat getirebilmesi benim icin cok önemli...🚬 0 0 Yorumla
Submissivé1isi Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Regl olan kiz arkadasimin kum torbasi olmuslugum var stress topu gel diyodu gidiyodum dayak yiyip geliyodum 0 0 Yorumla
gerçekçi-kişi Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 78% +1 yıl Regl döneminde olan bir kız arkadaşımla tıpkı bir bebek gibi ilgilenirim. 0 0 Yorumla
EldrithcArrow__ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 33% +1 yıl Alamıyorum. Alttan almaya kalksamda ne yapsam suçlu ben oluyorum 0 0 Yorumla
m0dnes Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Arkadaşlarımın hepsini alttan alıyorum yapacak bir şey yok 😅 0 0 Yorumla
Lucyci Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl kendi kendini kontrol etsin. bana ne abi her ay uğraşamam tribiyle 0 0 Yorumla
istebirinsanim Takip Et Xper 1 Yaş: 40 +1 yıl Bir kız arkadaşım olmadı ki. keske olsa da regl bile yalardim. kadinsizlik. kadın tanrı gibi bir şey. 35 senedir ulaşamadım hiç 0 0 Yorumla
megastarçocuk Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl alttan alcak bi kiz yok şu an. ama kufreden bi kiz arkadasim var, onu alttan almadim. 0 0 Yorumla
radepaprica Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl hayır ne münasebet şımarıklıktır bu zaten öyle kapsileride şımarık insanlar yaoar 0 0 Yorumla
belkitanimakistersin Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Hiç sevgilim olmadığı için bilemiyorum. 0 0 Yorumla
Erkekler Ne Diyor
O regl olmuşsa bu ikimizinde özel günü oluyor benim için bende pamuk gibi oluyorum o günleri rahat getirebilmesi benim icin cok önemli...🚬
Regl olan kiz arkadasimin kum torbasi olmuslugum var stress topu gel diyodu gidiyodum dayak yiyip geliyodum
Regl döneminde olan bir kız arkadaşımla tıpkı bir bebek gibi ilgilenirim.
Alamıyorum. Alttan almaya kalksamda ne yapsam suçlu ben oluyorum
Arkadaşlarımın hepsini alttan alıyorum yapacak bir şey yok 😅
kendi kendini kontrol etsin. bana ne abi her ay uğraşamam tribiyle
Bir kız arkadaşım olmadı ki. keske olsa da regl bile yalardim. kadinsizlik. kadın tanrı gibi bir şey. 35 senedir ulaşamadım hiç
alttan alcak bi kiz yok şu an. ama kufreden bi kiz arkadasim var, onu alttan almadim.
hayır ne münasebet şımarıklıktır bu zaten öyle kapsileride şımarık insanlar yaoar
Alttan almakta bı yere kadar
evet özel paket götürüyorum
Kesinlikle evet
Olduysa oldu bana ne
alıyor ve onu anlıyordum
Alırdım herhalde
Hiç sevgilim olmadığı için bilemiyorum.
Olsa alırdık