Ben gençken erkekler bununla çok dalga geçerdi şimdi devir değişti mi?
3 ay
Ben gençken erkekler bununla çok dalga geçerdi şimdi devir değişti mi?
Mahalle de hiç bir erkek dalga geçmiyor o kadar da hijyenik ped alıyorum. Sonra otobüse biniyorum poşet görünüyor ped var insanlar görüyor yinede hiç konuşmuyor
Geçen gün hijyenik ped aldım dışarıda yürüdüm hiç kimse laf atmadı otobüse bindim hiç kimse dalga geçmedi ve laf atmadı. Poşet beyaz renkti hijyenik ped görünüyordu hiç kimse de konuşmuyordu ciddiyim
Hiç bir erkek dalga geçmiyor geçen gün markete gittim bir erkek Orkid ped almak için gelmişti
Eskiden bazı erkekler böyle şakalar yapardı ama tatlım artık çoğu erkek bunun ne kadar hassas bir dönem olduğunu biliyor 😊 Regl olan bir kadın duygusal olabilir ya da ağrıları artabilir. Bir erkek bunu anladığında ilişki çok güzelleşiyor. Sen nasıl davranıyorsun merak ettim 💛
Dinleyelim bakalım erkolar ne diyor. Bu arada hiçbir erkek arkadaşım regl olduğumu bilmemişti. Eşimle nişanlanana kadar o da bilmedi 🤷🏻♀️
Çok güzel bir şey ben de aynı fikirdeyim kocama bile demezdim
Özel özeldir ya gerek yok bilmesine kimsenin benim sınıf arkadaşlarım babasının yanında konuşurdu o kadar garibime giderdi ki kırkırmızı kızarırdım böyle utançtan gözlerim dolar benim 🤦🏻♀️😄
Böyle diyincede yobaz oluyoruz ama bende aynı düşünüyorum senin gibi kadınlar gurur verici😘
Aman ne diyorlardı;
- Biz mağaramızda mutluyuz 🤣
😂
ben erkek arkadaşlarıma söylüyorum açıkçası dalga geçmezler hatta geçen gün reglken arkadaşımla kavga etmiştik çok sinirliydim kavga sonrası barıştık regldim dedim biliyordum dedi
Nerden anlamış ki
Neden konuşuyorsunuz bunları?
Soru sorulduğu için 🤣
Saba sormadım
Birde yazabilsen çok şey anlatacaksın emin ol 🤣
@BERKANNN06 senin bu yorumda işin yok.
Sakin ol 😅😅
neden konuşmayalım kanka ayıp bi şey mi sence
@BERKANNN06 vallahi hiç bi fikrim yok ama regl olunca sinirli olunduğunu biliyor
bununla dalga geçen gitsin kendini sorgulasın
Geçen gün markete gittim bir erkek Orkid ped almaya gelmişti. kız kardeşi için alacaktı market sahibine ' Orkid 3 numara var mı ' demişti
Dalga geçenin alnına kanla haç çizme fantezim
Hayır tabiki onun hayatını kolaylaştırmaya çalışırım dalga geçilecek mevzu değil bu
Hiç bir kızla bunun için dalga geçmedim nesiyle dalga geçicem
Dalga geçilecek bir konu değil. Tabii ki de hayır.
Tabiii ki asla geçmem onunla ilgilenirim her zaman
Ne dalgası 😐 Pedi gidip bizzat ben alıyorum. Bunlar doğal ve normal şeyler.
Şimdi kaç yaşındasın ki 90 mı
94 lüyüm
Neden dalga geçeyim
Estağfurullah kimsenin haddine değil
Şimdi çikolata götürüyorlar 😂
Dalga geçilecek ne var bunda
Yazik olur ya kac yasindasin
Neden kavga geçiyorlar ki normal bir şey
Eerkegin nerde haberi oluyordu
Regl sobrası hormonlar değişiyor mu?
Sıvcak su, çikolata hazır bulundururdum
gençsin hala
Alakası yok niye dalga geciyim
Hayır be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?