Güncellemeler
+1 yıl
Karisi varken nasil karisina yakalanmadan benimle konusup takiplesti anlamis deyilim
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce karısını seviyo mu
Biri ile konusmaya basladim önce fakeden sordum evlimisin ya da bosandin mi diye hayir sacmalama dedi cevap veren eşi sandim Allah mutlu mesut etsin dedim ses atti benim dedi sonra kendi hesabimdan aradan iki hafta gectikten sonra takibe aldim mesajlasmaya basladik bes gun sonra evli oldugunu itiraf etti neden bu kadar uzun süre sonra söyledi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ne güzel adam açık açık söylemiş ya uzun süre sonra öğrenseydin o zaman üzülürdün
Söylemeden önce bide diyoki ben evliyim sonra bana sitem etme diyo bu ne demek oluyo açikla bu güzel adamin konusmasini
Bak o da benim düşündüğümü düşünmüş sonra öğrendiğin zaman sitem edip üzülme şimdi söyleyim haberin olsun gibisinden
E üzülecegimi biliyo neden konustu evli adam bide bes gun söylemedi
İlk baş saklamayı düşünmüştür sonra üzüleceğini düşünüp açıklamak istemiştir buna üzülme en azından erkenden öğrendin konuşmayı kessen bile umrunda olmaz
Sence neden saklamayi düşundu ve sonra neden aciklamak istedi
Bilmiyorum onu da o bilir belki de vicdan olarak iyi hissetmedi ya da onu o şekil de kabul edersin düşüncesi ile gitti 🤷♂️
Evli oldugumu gizlersem kabul eder bu kiz beni gibimi
Hayır evli olduğunu bildiğin halde onu kabul edeceğini düşünmüştür
Bende öyle anladım bu kelimesinden bu çıkıyo zaten evliyim sonra bana sitem etme yani konusalim ama sitemlenme bana gibi deyilmi sizcede
Bilemem tanımıyorum 🤷♂️
Bide kücucuk kizi var belki bir belki bir bucuk ikide olabilir dunya tatlisi nasil o cocuktan yuzu kizarmiyo anlamis deyilim
Pekte uzun sürmemiş. Ah nekandırıkçılar var. aylar sonra söyleyenler varmış.
Niye bunu yapiyolar
Bende evliyim. Konuşacak birine ihtiyacın oluyor. İlk cümlede diyince hemen engel yiyorsun. Belki kötü biri olmadığını anlatabilmek için zaman geçmeliydi.
Onun mu bana kötü biri olmadigini anlatabilmesi icin
Kendinin kotu biri oldugunu anlatmasi icin mi
Neden boyle biseye ihtiyac duyuyosunuz
ilk cümlede evliyim derse engeller konuşmazsınız diye sanırım
En azından söylemiş ucuz atlatmissin
Sorma
Peki
bana anlatabilirsin her zaman
nasıl tanıştın anlatır mısın
İyi yemişsin
Derken
Evli olan biri ile konuşmak
yarin basima gelmez insallah kocam gidip biri ile konusmaz bilerek yapmadim ama yinede korkuyorum
İnş gelmez ama ilahi adalet diyede bişey var
Ama benim ne sucum var
Seni suçlamadım sen kandırılan taraftasın, peki neden böyle birşeye ihtiyaç duymuş açıklama yaptımı
Ben yalan soyledigini benimle konusmak istemedigi baska sevdigi biri oldugunu dusundum evli olduguna inanmadim git sevdigin karin bekliyodur dedim oda gitti sonra gercekten evli oldugunu ogrendigimi sandi galiba fakeden bi kac bisey soyledim yagdirdim canım sıkkın git benle ugrasma yazdi
Takip atıyorum ordan konuşalım olur mu muhabbet sardı 😉
Burdan cevap yaz
Peki, nasıl tanıştınız
instagramda gordum kesfette
Senmi yazdın?
Ben takip attim geri kalani o yapti geri takip foto begenme mesaj
Tabi bunlar seninde hemen hoşuna gitti sanırım uzun zamandır ilişkin yoktu özlemişsin böyle duyguları
anlat bana
Hayır cok normal bisey onun evli cikmasi anormal oldu biraz
Seninki normal ama o acaba eşini sevmiyormu ya da aralarındaki ilişki bittimi diye düşündüm bı an
@KonuskanYaramaz salça olma
sana mı sorucAM
@KonuskanYaramaz evet
Sevmese niye cocuk yapmis ondan erkeklerin hepsi ayni b*k bence neden karilari varken baskalari ile mesajlasirlar inanamiyorum anlayamiyorum
Hemen genelleme yaptın yani bizim ne suçumuz var yahu😂
bi kac kisiye sordum boyle bisey oldu diye onlarda erkeklerin hepsi öyle evli ama goz disarda diye soylediler
Sonuca bak boş ver
Skcek bu
Yaş 41 mi?
Çıkıyor öyleleri