Siz de duygusal bosluktan sanal arkadasliklara sariyor musunuz?

Yalnizim, hic de sevgilim olmadi. Yasim 26, sevmek ve sevilmek istiyorum cok fazla. Ama olmuyor, cirkinligimden midir oz guvensizligimden midir yoksa cesaretsizligimden midir bilmiyorum ama olmadi. O kadar bunaldim ki sanalda abuk sabuk insanlarla muhatap olurken buluyorum bazen kendimi. Bakiyorum: ne yasima uygun ne kultur seviyeme uygun hicbiri. Sonra konusmayi kestirip atiyorum ama bu sekilde bu ne kadar devam edecek bilmiyorum. Bosluktan tuhaf tuhaf tiplere sarilmaya calisiyorum resmen. Uzuluyorum

Siz de duygusal bosluktan sanal arkadasliklara sariyor musunuz?
Cevapla