#Duygusal yaptırıma maruz bırakıldığınızda çabuk demoralize oluyor musunuz?

#Duygusal yaptırıma maruz bırakıldığınızda çabuk demoralize oluyor musunuz?

Ailemden yana pek bir sorun yaşamıyorum. Reel çevremde de öyle. Muhatap olduğum insanlar hep kaliteli insanlar ama sosyal medyada bazen hadsiz, vasıfsız, mahalle karısı gibi dedikodu yapan, iftira atan, kıskanç ve istediğini duygusal baskı ile yaptırmaya çalışan insanlara rastladım ama hayatımda uzun ömürleri olmadı.
Zaman zamsn aile içinde olabiliyor.. Aile dışında çok da umurumda değil.. Sosyal medyadaki insanlar hiç umurunda bile değil..
Teşekkür ederim.. 😊
Ailemde pek çok zaman kaldığım oldu ama daha genç yaşlarda, şimdilerde bazı bazı annemle ters düşebiliyorum. Sosyal medya derseniz yansa umurumda değil. İsteyen istediğini yazsın çizsin.
Cevap
2Cevap
Hiç bir yer de kalmam
İkisi de maruz kalmıyorum umursamıyorum
Ikisindede
Ailede.
Ailede daha çok
Ailede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?