Kızlar düzgün birisi karakterli birisi istiyorum diyip öyle insanları istemiyolar serseri peşinde koşuyolar?

Ya yeter cidden çok sıkıldım hayatımın her noktasında karakterli olmaya özen gösterdim hep düzgün biri olmak için çabaladım eğlencemden arkadaşlarımdan ödün verdim rakı sofrası yapılcak diye kamp yapmaktan vazgeçtim gece kulübüne çağırdılar gitmedim belki şeytana kapılır yanlış bişey yaparım diye risk bile almadım hiçbir kızla özel bişey yaşamamaya özen gösterdim açık teklif almama rağmen ama kızlar hep üzdüler beni sohbetim sarar eğlenceli biriyim kendimce yakışıklıyım ama tek sorunum çabuk bağlanmak ve ciddi düşünmek kimseyle öyle takılmalık 3-5 günlük ilişki peşinde koşmadım olucaksa olur ciddi düşünülür diye baktım ama hep yalnız kaldım tek sorunum aslında sorun değil kendim gibi birini bulursam ama tek nokta önemsenmek ilgi beklemek yani neden çok mu zor bişey istiyorum

Kızlar düzgün birisi karakterli birisi istiyorum diyip öyle insanları istemiyolar serseri peşinde koşuyolar?
Cevapla