Eşimle kaynanam yüzünden tartıştık. Arkadaşlar bir yardım edebilirmisiniz?

Arkadaşlar öncelikle meraba ben 1,5 yıllık evliyim 7 aylık hamileyim dün eşimle kaynanam yüzünden tartıştık ve bana tartışma sırasında tokat attı bende içeri gidip ağlamaya başladım o gece benden çok özür diledi ama barışmadım bu günde işe gitti sizce nasıl davranmalıyım?
Eşimle kaynanam yüzünden tartıştık. Arkadaşlar bir yardım edebilirmisiniz?
Cevapla