Erkek arkadaşımla hesabı her zaman ortak ödüyoruz. Sizce bu normal mi?

ikimiz de 20 yaşındayız ve öğrenciyiz. erkek arkadaşımla tüm hesapları ortak ödüyoruz, sinema bileti, cafe, yiyecek içecek. genelde hesapları erkek öder bizim kültürümüzde. ben kendi hesabımı ödemekte sakınca görmüyorum ama arada garip gelmiyor da değil. siz ne düşünüyorsunuz?
Erkek arkadaşımla hesabı her zaman ortak ödüyoruz. Sizce bu normal mi?
Cevapla