Erkek arkadaşım çalışıyor ben öğrenciyim, hesabı ortak ödüyoruz bu normal mi?

Eskiden ikimiz de öğrenciydik ama hala ortak ödüyoruz saçma değil mi?

Erkek arkadaşım çalışıyor ben öğrenciyim, hesabı ortak ödüyoruz bu normal mi?
Cevapla