Özellikle erkekler yazabilir mi? Bir erkek neden boyle yapar?

26 yaşında biri beni yolda gordu dikkatini cekmisim normalde servisi varmis beni gorebilmek için servise binmiyormus 3 ay once beni durdurup instagramimi istedi bende 1 gün oncesi ruyamda birinin beni begendigini cikma teklifi ettigini gormustum neyse verdim 1 hafta konustuk sonra biranda soguk yapti ve kestik konusmayi 3 ay sonra ben yazdim yanit verdi şimdidr baya peşimde dustu numarami defalarca istedi vermiyorum. Yok oldun birden bana guven vermedin dedim işlerim vardi oyle olmasi gerekiyordu dedi. Salliyorsun gibi yani umursamiyormussun gibi geldi bana dedim yok dedi sonra israrla ev adresimi sorup duruyor. Sizce neden ve ciddi oldugumuda biliyor yani gonul eglendirmiyecegimi
Özellikle erkekler yazabilir mi? Bir erkek neden boyle yapar?
Cevapla