Çok sevmek mi zor?
Yoksa zor sevmek mi?
Kolay mı seversiniz?
Sevmek için emek ve tanımak mı gerek sizce?
Sevmek ne demek sizin için?
...
Çok sevmek mi zor?
Yoksa zor sevmek mi?
Kolay mı seversiniz?
Sevmek için emek ve tanımak mı gerek sizce?
Sevmek ne demek sizin için?
...
anlatamam ama dinlwtebilirim
yıldızları doldurun siz orijinalini atamıyorum
İntro müzik
bu hayatta kimsem yok
sırtımda dost dediğim kah**lerin bı***larıyla
hayatın yelkenlisinde şuursuzca gidiyorum
kendimden geçtim artık
kendimi salmaktan başka çarem yok
hayattan anladımki ben yerine onlar varmış
ben zaten yaşamadım başkaları yaşadı
ama bende akıllanıyorum
şimdi sırtımdan bı***ları çıkartıp
sahiplerine iade edicem
nakarat
hayat dediğin sadece boşluk
kimseden ümit bekleme
sadece ben de
kimseye dost deme
karşılık alamazsın
unutmaki
kim se sen le dost ol maz
müzik
kimse seni karşılıksız sevmez
dostunun yemini eksik etme
yoksa baş düşmanın olur
bu şarkım eski dostum olan ka***lere gelsin
benden alınan parçalarıma gelsin
çünkü ben hayatta sadece
başkaları için yaşadım
nakarat
hayat dediğin sadece boşluk
kimseden ümit bekleme
sadece ben de
kimseye dost deme
karşılık alamazsın
unutmaki
kim se sen le dost ol maz
ara söz ve müzik
elimdeki son si****mı yaşarken ö***ğüm zamanlara ka**lere dost dediğim ve gerçek dostlarımı sahtelere tercih ettiğim için yaktım şimdi elimdeki a***l şi**sine bakıyorum ve diyorumki sağolun bana çok güzel bir ders verdiniz kimseden dost olmazmış
nakarat
hayat dediğin sadece boşluk
kimseden ümit bekleme
sadece ben de
kimseye dost deme
karşılık alamazsın
unutmaki
kim se den sa na dost ol maz
kapanış müziği
Karşılıksız sevmek neden bu kadar zor ki?
Kişileri olduğu için sevemiyor muyuz?
ben bilmiyorum ama dosttan (otlakçı) bi anda küslük yemek bu olsa gerek
Haklisin. Bazen güvenmek bile zor.
Tanımak gerekir güzellik yetmez heycan duymak gerekir ve o heycabın hiç kaybolmaması gerekir Aşk ve tutku gerekir sadakat ve güven ile süslenir beden diline tavırlarına harekrtlerine aşık olur seversin bazen tanıdıkca ve bu aslında böyle olmalı güzelliğe aldanarak değil ... 🥂
Cevap
2Cevap
İyi veya kötü yanımda kimse olmuyor
Evet buluyorum , sadece eşimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar